Gå til innhold

Betaling av fartsbot.... Hvor lang tid tar det?

chrgjo

Anbefalte innlegg

Det kan vel igrunn si seg selv at dette er høyst usansynlig.

Med tanke på at du bare kan sende inn boten, også skal et random firma betale den for deg.

Er da vel ingen som betaler andres boter, med mindre de sitter på topp formue.

Hvor mye tror ikke du disse "firmaene" taper, og går i langt mer enn minus?

Tull. Og veldig rart at folk som har lappen(ville tro de er over 18 år, og har litt i huet), klarer å forstå dette.

Er jo ikke snakk om unger ned i 14-15 års alderen.

Du la kanskje ikke merke til at denne tråden ikke har hatt et eneste nytt innlegg på nesten er et år, og således må regnes for å være utdebattert? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med tanke på at du bare kan sende inn boten, også skal et random firma betale den for deg.

Tull. Og veldig rart at folk som har lappen(ville tro de er over 18 år, og har litt i huet), klarer å forstå dette.

Du la kanskje ikke merke til at denne tråden ikke har hatt et eneste nytt innlegg på nesten er et år, og således må regnes for å være utdebattert? ;)

Jau, sant. Men klarte bare ikke å la være å si min mening om dette emnet.

Arrester meg gjerne. :)

Lenke til kommentar

Jau, sant. Men klarte bare ikke å la være å si min mening om dette emnet.

Arrester meg gjerne. :)

Poenget er at det koster penger hver måned slik at selskapet skal ha råd til å betale ut det bøtene koster.

Lenke til kommentar
Poenget er at det koster penger hver måned slik at selskapet skal ha råd til å betale ut det bøtene koster.

Jammen farsan deg!

Merkelige greier, for virker nærmest som at det er obligatorisk og betale en bot, hver måned, siden man legger "litt og litt på børsa".

Lenke til kommentar

Jammen farsan deg!

Merkelige greier, for virker nærmest som at det er obligatorisk og betale en bot, hver måned, siden man legger "litt og litt på børsa".

hæ?

Lenke til kommentar

Etter mine kjørevaner ville ihvertfall ikke dette lønt seg, etter 12 års kjøring har jeg fått 2 bøter på ca 5000 kr til sammen.

Hadde jeg heller lagt 89 kr på sparegrisen istedefor en slik forsikring hadde jeg hatt nesten 8000 kr til overs etter disse 12 årene.

Lenke til kommentar
Etter mine kjørevaner ville ihvertfall ikke dette lønt seg, etter 12 års kjøring har jeg fått 2 bøter på ca 5000 kr til sammen.

Hadde jeg heller lagt 89 kr på sparegrisen istedefor en slik forsikring hadde jeg hatt nesten 8000 kr til overs etter disse 12 årene.

Problemet er da kanskje at når man får en bot på 6-7000 så har man ikke de pengene... blir kanskje som en liten spareløsning for noen vil jeg tro :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...