Stene1 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe meg en maskin med vista home premium, men jeg har hørt noen rykter om at internett baserte spill (battlefield cs osv) ikke virker når man bruker vista. Kan noen hjelpe meg med å bekrefte/avkrefte disse ryktene? eller gi meg noen tips Tusen takk Kristian Lenke til kommentar
M4cr0s Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, jeg har tenkt til å kjøpe meg en maskin med vista home premium, men jeg har hørt noen rykter om at internett baserte spill (battlefield cs osv) ikke virker når man bruker vista. Kan noen hjelpe meg med å bekrefte/avkrefte disse ryktene? eller gi meg noen tips Tusen takk Kristian 9009511[/snapback] Alt av source-baserte spill fungerer fint på vista (online). Battlefield spilla fungerer også så vidt jeg har hørt, men har ikke testet disse selv. Siden de er såpass store titler vil det være rart om de ikke fungerer, eller blir patchet til å fungere under vista. /DFN Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Battlefield (i alle fall Battlefield 2 og Battlefield 2142) fungerer fint i Vista, ja! Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Battlefield (i alle fall Battlefield 2 og Battlefield 2142) fungerer fint i Vista, ja! 9011485[/snapback] Så du sier at de fugerer helt fint, eller må man gjøre noen innstillinger av noen slag? Hørte at man måtte forandre oppløsningen eller noe... Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Ein treng ikkje å forandre oppløysinga, nei. Det einaste grepet eg måtte gjere var å setje spelet til å køyre som administrator. Utover dette er alt likedan som i Windows XP. Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ein treng ikkje å forandre oppløysinga, nei. Det einaste grepet eg måtte gjere var å setje spelet til å køyre som administrator. Utover dette er alt likedan som i Windows XP. 9051653[/snapback] Bare til opplysning, i Vista 64 bit funker ikke Battlefield 2142 så bra, en kamerat av meg som kjører Vista 64 bit. Krasjer spillet mellom brettskifte, med feilmelding ram. Sikkert et problem med 32bit vs 64bit greie! Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tja, eg veit no ikkje det... Eg spelar Battlefield 2142 på Vista Ultimate 64-Bit, og det går som ei klokke. Så eg trur det må vere noko anna som skaper problem for kameraten din. Lenke til kommentar
Knightospr Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 hmmm, nei ikke vet jeg da ka det kan være. Kanskje en kombo av hovedkort type + ramtype + grafikkort!? Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 de eneste problemene jeg har hatt med vista har jeg hatt fordi jeg har 64-bit. Vel, det er ett annet problem, og det er at jeg ikke får til å kjøre half life 2 på en ordentlig måte, men jeg er ikke sikker på om det er vista, 64-bit, maskinvare, defekt cd eller hva det nå skulle være Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Battlefield (i alle fall Battlefield 2 og Battlefield 2142) fungerer fint i Vista, ja! 9011485[/snapback] Så du sier at de fugerer helt fint, eller må man gjøre noen innstillinger av noen slag? Hørte at man måtte forandre oppløsningen eller noe... 9051637[/snapback] Bare bullshit! kameraten min bruker en 20" skjerm og en data med vista ultimate på sin. BF2 fungerer perfekt på den. Maskinen kostet heller ikke mer enn 13 laken og er veldig godt egnet til det meste. Noen av specsa hans står i sign. eller profil. Navnet på forumet er Infamous. Endret 14. juli 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Det du kanskje har høyrt, er at man kan forandre oppløysinga til widescreen format, men det er jo det samme i XP som i Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå