Gangsterdt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 shutdown -s -t 100 i cmd så skrur pcn seg av noen som vet hvordan man kan gjøre det om til en fil så når man starter fila så skrur pcn seg av?? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 shutdown -s -t 100 i cmd så skrur pcn seg av noen som vet hvordan man kan gjøre det om til en fil så når man starter fila så skrur pcn seg av?? 9009347[/snapback] Jeg ville lagt på -f i kommandoen.. (force) du skriver inn kommandoen i for eks notisblokk og lagrer filen som for eks c:\shutdown.bat så bruker du "scheduled tasks" for å velge når denne filen skal kjøres.. Er ikke værre en det! Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 shutdown -s -t 100 i cmd så skrur pcn seg av noen som vet hvordan man kan gjøre det om til en fil så når man starter fila så skrur pcn seg av?? 9009347[/snapback] Jeg ville lagt på -f i kommandoen.. (force) du skriver inn kommandoen i for eks notisblokk og lagrer filen som for eks c:\shutdown.bat så bruker du "scheduled tasks" for å velge når denne filen skal kjøres.. Er ikke værre en det! 9009472[/snapback] "scheduled tasks" Hva er det? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 "scheduled tasks" Hva er det? 9010014[/snapback] Det er lov å undersøke LITT selv da! Google is you friend. Se litt gjennom start-menyen din du, så tenker jeg du finner den.. Heter vel "planlagte oppgaver" eller noe slikt på Norsk.. Ser i første post at du ville klikke på fila manuelt.. så da trenger du ikke å legge inn schedule uansett.. Lenke til kommentar
Gangsterdt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe..! Google har mange venner! men men Jeg tenkte litt mer på sånn at jeg kan sende fila til en venn såp skrur pcen hans av? Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hehe..! Google har mange venner! men men Jeg tenkte litt mer på sånn at jeg kan sende fila til en venn såp skrur pcen hans av? 9011715[/snapback] som i å "plage" han eller ? hehe noe som er plagsomt er om du kan legge en slik fil under start - alle programmer - oppstart .... gjerne med -t 2 i steden for -t 100 (sekunder) Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hehe..! Google har mange venner! men men Jeg tenkte litt mer på sånn at jeg kan sende fila til en venn såp skrur pcen hans av? 9011715[/snapback] Hva i huleste er vitsen med slikt tull.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg