Whoopy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hallo...jeg har fått holdt av Halo 2 Special Edition til Handelens Dag den 19. juli Er det noen som har noe informasjon om hvorfor den er så spesiell osv? Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hallo...jeg har fått holdt av Halo 2 Special Edition til Handelens Dag den 19. juli Er det noen som har noe informasjon om hvorfor den er så spesiell osv? 9009305[/snapback] Du får jo et cover i metal(eller hva det er ) Og det følger med en sånn der behind the scenes disc. Ikke store greiene nei Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kanskje litt offtopic, men er det noen som vet hvor en kan skaffe Halo 1 og 2? Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kanskje litt offtopic, men er det noen som vet hvor en kan skaffe Halo 1 og 2? 9014851[/snapback] Slenger meg på den, men ønsker også å vite hvilken pris. Mener å ha lest på formuet her at noen har fått det til 99,- men hvo vet jeg ikke... Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) hvis det er til xbox så er det "stål" kover det har jeg det følger med en ekstra dvd. om hvordan de lagde halo2 ig noe annet Endret 6. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 hvis det er til xbox så er det "stål" kover det har jeg det følger med en ekstra dvd. om hvordan de lagde halo2 ig noe annet 9015675[/snapback] Da har jeg fått spillet. Skulle sette i den ekstra cd'en som fulgte med og hva skjer? Joda, jeg har jo selvfølgelig ikke DVD-Kitten! Haha, det var skuffendes..spillet er bra ellers da, men allikevel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-xZFMnIz6 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har du DVD-ROM på PC-en, kan du jo bare se den der da... Lenke til kommentar
Headlessphoenix Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Er jo artig og se på behind the scenes da:D Får også sett noen cut-scenes som ikke var med i spillet og slikt.. Funker veldig bra på pcn og:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå