siindre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Nå har jeg nettopp konvertert en avi film med ovenstående program, og den er klar til å brenne. Men jeg har en subtitle- fil (.srt) jeg gjerne ville lagt til, er det for seint? Eller må jeg feste subtitle filen til avi filmen først, og så konvertere? Takk på forhånd Endret 5. juli 2007 av siindre Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) du kan vel ikke legge i en subtitle fil i en AVI fil vel? den må isåfall lgges til når du spiller den av på en DVD spiller, det gjør jeg.. Du må ivertfall konvertere avataren din slik at den blir 80*80piksler og maks 6kb Sempron. Endret 5. juli 2007 av Sempron Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Det går an å bruke programmer for å feste en subtitle fil til en avi fil, så du slipper å gjøre dette i vlc player vær gang. Men nå er jeg ute etter å konvertere avi filen (som jeg alt har gjort) til dvd og legge inn subtitle filen. Så når jeg spiller den av på min dvd spiller kommer det tekst. edit: og avataret mitt er 80*60 piksler Endret 5. juli 2007 av siindre Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det går an å bruke programmer for å feste en subtitle fil til en avi fil, så du slipper å gjøre dette i vlc player vær gang. Men nå er jeg ute etter å konvertere avi filen (som jeg alt har gjort) til dvd og legge inn subtitle filen. Så når jeg spiller den av på min dvd spiller kommer det tekst. edit: og avataret mitt er 80*60 piksler 9009380[/snapback] Fra rettningslinjene: 10. Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB. Nei, ikke vis du høyere klikker på det og viser bilde.. Sempron Lenke til kommentar
siindre Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Dette er off-topic, hvis du har ett problem med at mitt avatar er for stort når du høyreklikker på det kan du tipse moderator.. **Edit: jeg fant ut av det** Endret 5. juli 2007 av siindre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå