Gå til innhold

[LØST]ConvertXtoDVD legge til undertekst?

Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp konvertert en avi film med ovenstående program, og den er klar til å brenne. Men jeg har en subtitle- fil (.srt) jeg gjerne ville lagt til, er det for seint? Eller må jeg feste subtitle filen til avi filmen først, og så konvertere?

Takk på forhånd :)

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan vel ikke legge i en subtitle fil i en AVI fil vel? :hmm: den må isåfall lgges til når du spiller den av på en DVD spiller, det gjør jeg..

Du må ivertfall konvertere avataren din slik at den blir 80*80piksler og maks 6kb :)

Sempron.

Endret av Sempron
Lenke til kommentar

Det går an å bruke programmer for å feste en subtitle fil til en avi fil, så du slipper å gjøre dette i vlc player vær gang. Men nå er jeg ute etter å konvertere avi filen (som jeg alt har gjort) til dvd og legge inn subtitle filen. Så når jeg spiller den av på min dvd spiller kommer det tekst. :)

edit: og avataret mitt er 80*60 piksler

Endret av siindre
Lenke til kommentar
Det går an å bruke programmer for å feste en subtitle fil til en avi fil, så du slipper å gjøre dette i vlc player vær gang. Men nå er jeg ute etter å konvertere avi filen (som jeg alt har gjort) til dvd og legge inn subtitle filen. Så når jeg spiller den av på min dvd spiller kommer det tekst. :)

edit: og avataret mitt er 80*60 piksler

9009380[/snapback]

Fra rettningslinjene:

10. Avatar er maks 80x80 piksler og 6 kB.

Nei, ikke vis du høyere klikker på det og viser bilde..

Sempron ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...