Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Finnes xdet noen andre hacke filmer enn Hackers? Synes Hackers er litt vanskelig og forstå, Hackers 1 var fin nok, men 2 suxxa helt! Finnes det noen andre ? Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 IKKE si det til noen, men nå skal jeg fortelle deg om en av forumets best gjemte hemmeligheter. Helt nede i venstre gjørne, er det en hemmelig, liten boks det står "søk" på. Her kan du f.eks. skrive "hacking", og du har på snedig vis lurt HW-forumet til å vise deg alle trådene hvor dette har blitt tatt opp tidligere. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 DET VISTE JEG IKKE!!111 SERIØST KUL FUNKJON, man får bare vanlighvis 200 sider opp bare :S Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Jeg fikk opp én side med treff i 10 tråder IMDb Endret 5. juli 2007 av glennandre Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Swordfish er jo en grei hackerfilm da! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 man får bare vanlighvis 200 sider opp bare :S 9009391[/snapback] Grunnen til at man får opp altfor mange tråder, er at folk oppretter nye hele tiden, istedenfor å bruke søk-funksjonen Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er jo ingen egen tråd for dette fra før av. Når man søker i filmforumet etter "hack*", kommer det opp ti tråder. En av dem er f.eks. den store diskusjontråden for film på flere hundre side. Og når forumet mangler en viktig funksjon, å kunne søke i en tråd, blir det tungvint å bla gjennom alle sidene, bare for å se at det er Hackers som er omtalt. Den han allerede har sett Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er jo ingen egen tråd for dette fra før av.Når man søker i filmforumet etter "hack*", kommer det opp ti tråder. En av dem er f.eks. den store diskusjontråden for film på flere hundre side. Og når forumet mangler en viktig funksjon, å kunne søke i en tråd, blir det tungvint å bla gjennom alle sidene, bare for å se at det er Hackers som er omtalt. Den han allerede har sett 9011468[/snapback] Bare ved å søke på ordet "hacking", får jeg opp 18 tråder, bla: "Data filmer", kanksje en teit topic, men ,men 80talls filmer om hacking\data Finnes det filmer alà Swordfish? data-film altså De beste "data"-filmene du har sett! hackefilmer, noen forslag? Jeg har lyst på flere filmer .. type hacking! Vet dere om noen data filmer? Altså har topic vært oppe før. Jeg har ingenting imot trådstarter, men søk-funksjonen er der for å brukes, hvis ikke folk som bruker filmforumet tar den i bruk oftere, kommer det til å se ut som Off Topic her inne. Tror jeg snakker for de fleste av oss som "bor" her inne, vi ønsker et så ryddig forum som mulig. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ifølge IMDb er det en alternativ tittel på en film som heter "Takedown" Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Les en gang til .. det er ikke alternativ tittel .. er "informal title" mao en tittel som på ingen måte har noe med filmen å gjøre men er likevel hav folk kaller den.. den heter TAKEDOWN! eller Operasjon Takedown i norge IKKE!! Hackers 2 er ikke samme studio engang Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hackers 2? finnes det? 9011851[/snapback] Det finnes ingen Hackers 2, men det finnes en unøyaktig dårlig film om han Kevin Mitnik(?). Edit: Det er Takedown, men det har ingen sammenheng med Hackers. Endret 5. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg syns bare 1'ern av Hackers er litt kul, de andre er rett og slett kjedelige. Men må si meg enig i at Swordfish er en ganske kul film. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du har jo Die Hard 4.0 som innebærer en del hacking i handlingen Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Finnes det hacke dokumentarer ?Sikkert med roger moore hvis det finnes xD Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg vet ikke om noen filmede dokumentarer... Men du kan jo besøke noen sider som handler om hacking, her finner du sikkert mangen dokumenter som forteller deg historie osv. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tror kansje du vil finne litt historie osv på denne siden, tror du skal finne podcasts der og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå