nord Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 skal jeg kjøpe splineter cell til pc eller ps2?? :-? pc utgaven har best grafikk ps2 utgaven har best kontroller.... hmm..... noen som har prøvd demoen til pc og anbefaler det på det varmeste? takker for alle svar Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vel, ingen har prøvd det på PS2 enda da, MEN jeg har spilt Xbox versjonen iforohld til PC demoen, og, det var mye mer behagelig styre med PCen faktisk, PS2 kontroller er jo ikke noe spess bedre enn Xbox kontrollen, spesielt ikke på den type spill, MEN last ned demoen på PC du, prøv det der, du vil bli overasket hvor mye deiligere det er å spille det der. Men fint å se at du vurderer det til PS2 pga kontrollen da, å at du ikke kjøper det til PC med engang pga at det uten tvil har bedre grafikk. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er det kun musekontroll på pc versjonen av SC? Hvis ikke så kan du jo bare kjøpe en sånn adapter som lar deg bruke PS2 kontroll på PC. Koster 198,- på Clahs Olsson. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 SC kontrollene på PC'n er bortimot perfekte.... Jeg synes SC er topp. Gleder meg til fullversjonen. Demoen var lit for lett :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå