Øystein.F. Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 I Resident Evil: The Umbrella Chronicles kan du slakte zombier sammen i lag med ein ven. Les mer Lenke til kommentar
nosync Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Er ikke dette bare en remake av den første eller andre? Synes det såg sånn ut på traileren... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 yess. det er kult, håpet på det, blir akurrat som de gode gammle house of the dead spillene, 2 sammen. det er en ting jeg tenker på når jeg spiller RE4, hvor kult det hadde vært å hatt coop på det Lenke til kommentar
Licht Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Co-Op i RE kan bli moro - hvis de får det til å fungere skikkelig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Liker RE-serien, og det er veldig positivt at dei satsar på co-op...men synest ikkje sånne skytespel som går "på skinner" er det mest spennande. Det ville ha vore meir interessant med eit tradisjonelt RE-spel med co-op. Kay Lenke til kommentar
nasum Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Minner meg egentlig mest om Die hard triology til psx. Syns part II var helt konge, med arcade shooter feelingen. Prøvde aldrig house of the dead. Men ja, Ser frem til denne Ingenting som å få dama med på litt zombie skyting Lenke til kommentar
master_al Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Resident evil er jo en glimrende serie så blir spennende å prøve dette. Men er ikke helt fan av at det går på skinner i førsteperson og sånt. Enten blir det veldig bra eller så blir det dårlig. Vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg