Dubious Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 XFX Asus noen store forskjeller på kvalitet/ytelse? begge er 8800 GTS 640 mb hadd mest lyst på asus, men de er utsolgt og lurer da på om jeg skal vente eller kjøpe xfx.. Lenke til kommentar
Loffen^ Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ingenting egentlig, untatt klistremerket på toppen av kortet. Ellers så har jo XFX også fabrikkantoverklokkede versjoner av GTS/GTX, noe som ikke ASUS har. Men det er egenlig bortkasta penger, da man kan klokke de like bra sjøl. Lenke til kommentar
arcticZenith Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Heisann. Jeg tror også det lønner seg å se mest på pris/tilgjengelighet/butikkrenomé innenfor det samme kortet. Jeg kjøpte meg et Club3d kort av samme type du vuderer, og har ikke annet en ros å komme med så langt. (har bare hatt det noen uker da men Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 De to kortene er identisk med unntak av klistremerke på kjøling. Forskjellen i pris er bundelen, altså hva man får med av kabler og slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå