Lock-Aze Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hepps, brodern har kjøpt seg en helt ny S500i, problemet er at hverken jeg eller han får lyden til å virke på denne mobilen, den vil ikke spille av mp3'er el. Så jeg lurte på, er det noen instillinger som er feil, eller er telefonen defekt ? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hepps, brodern har kjøpt seg en helt ny S500i, problemet er at hverken jeg eller han får lyden til å virke på denne mobilen, den vil ikke spille av mp3'er el. Så jeg lurte på, er det noen instillinger som er feil, eller er telefonen defekt ? 9008789[/snapback] Sikker på at dere har rett lydformat på mp3'en slik at telefonen støtter dette? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hepps, brodern har kjøpt seg en helt ny S500i, problemet er at hverken jeg eller han får lyden til å virke på denne mobilen, den vil ikke spille av mp3'er el. Så jeg lurte på, er det noen instillinger som er feil, eller er telefonen defekt ? 9008789[/snapback] Sikker på at dere har rett lydformat på mp3'en slik at telefonen støtter dette? 9008841[/snapback] Jeg skulle kanskje ha nevnt at dette er over hele fjøla, ikke bare på mp3 my bad. Ikke ringelyd ikke ingenting, får ikke lyd på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå