Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Acer OrbiCam har sluttet å virke" Rask hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kjøpte meg nettopp ny pc, den er vel gode 2 timer gammel.

Det er en Acer Aspire 5610Z.

Jeg har innebygd webcam og skulle åpne Acer OrbiCam programmet, men når jeg åpnet det fikk jeg denne feilmeldingen: "Acer OrbiCam Application har sluttet å virke".

Trenger jeg eventuelt nye drivere? Om jeg må ha det, kan noen av dere finne hvor jeg laster dem ned og hvordan/hvor jeg installerer/legger dem?

Takker for all hjelp!

-Med vennlig hilsen Benjamin

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har innebygd webcam og skulle åpne Acer OrbiCam programmet, men når jeg åpnet det fikk jeg denne feilmeldingen: "Acer OrbiCam Application har sluttet å virke".

Trenger jeg eventuelt nye drivere? Om jeg må ha det, kan noen av dere finne hvor jeg laster dem ned og hvordan/hvor jeg installerer/legger dem?

Takker for all hjelp!

9008730[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg..? :/

Lenke til kommentar
Hei!

Takker for all hjelp!

9008730[/snapback]

Ingen som kan hjelpe meg..? :/

9009907[/snapback]

Hmm.. Jeg lastet ned nye drivere nå, jeg trodde det skulle virke fordi jeg kom meg inn på programet, men nå kommer det: "Webkamera ikke funnet eller ute av drift"

På MSN virker det.

Kan noen VÆR SÅ SNILL hjelpe meg? :S

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

har akkurat samme problem, funker i msn, men ikke i det reinnstallerte orbicam eller hva det nå het igjen..

men funket ikke på min før jeg reinnstallerte så noe ble bedre i allefall..

den som hadde hatt råd til en orndtlig bærbar pc, ikke denne dritten hær:P

Lenke til kommentar
Ta vekk alle bildene du har i " bilder" ...

Funker det da?

har tatt bort alle løse bilder i mine bilder mappa, men ble ikke noen forskjell. gidder ikke å flytte alle mappene bort derifra også. skulle ikke være nødvendig..

prøvde å restarte det oxo, men da kom det opp at det har sluttet å virke.

Lenke til kommentar

har acer orbicam selv integrert og det er av og til jeg sliter med å få det i gang. når jeg prøver å starte det opp kommer det en masse "usb-lyder", og så står det at kameraet er i bruk. dette skjer stort sett fordi jeg har på windows live messenger. jeg bruker ikke kameraet der, men det virker som om det er 'satt av' til å bli brukt der. om jeg trykker på "prøv på nytt" to-tre ganger pleier det å fungere etterhvert.. går det da?

Lenke til kommentar
Ta vekk alle bildene du har i " bilder" ...

Funker det da?

har tatt bort alle løse bilder i mine bilder mappa, men ble ikke noen forskjell. gidder ikke å flytte alle mappene bort derifra også. skulle ikke være nødvendig..

prøvde å restarte det oxo, men da kom det opp at det har sluttet å virke.

Vell,ville forsøkt,for det har vært årsaken til problemer tidligere...evt bare rename katalogen til f.eks BILDE eller.no...

Lenke til kommentar

ja mulig det nytter, men har lagret bilder å videoer i egne mapper, men det funker fortsatt ikke. men det er nå i msn jeg helst bruker det, å der har det jo begynt å funke igjen.

haha, gikk nettopp ut av msn/slo av.. å letet somF etter orbicam iconet, før jeg kom på at jeg sitter ved stasjoner pc`n..

vell uansett, største problemet med acern nå er at internett fallerut, å jeg må restarte, både trådløst og "med tråd" finner ikke løsning på det heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...