t-horpestad Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei når PC'en min skal boote kommer dette opp "Invalid boot INI. file Booting from C:\ Windows" dette er egentli ikke noe stort problem siden pcn starter jo opp men d er veldi irriterende fordi PC'en bruker lengre tid på å starte opp Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Takker for svar Endret 5. juli 2007 av t-horpestad Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har du flere harddikser i maskinen? Problemet kan skyldes bootorder. Det kan også skyldes feil/ødelagt boot.ini på rot på c: (eller den disken det bootes fra). boot.ini inneholder informasjon om hvilken harddisk og partisjon maskinen skal boote fra. Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hello Thomas! Så det er her du henger Sjekk i bios om harddisken står som 1boot.! Akuratt som jeg kan huske at vi har hatt samme problem med den som står på lofte.. EDIT: Bios, bootmeny, så bootorder Endret 5. juli 2007 av Eirik-R Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 hvis det ikke funker, putter du inn windowsskiva, velger reparer og skriver fixboot Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hello Thomas! Så det er her du henger Sjekk i bios om harddisken står som 1boot.! Akuratt som jeg kan huske at vi har hatt samme problem med den som står på lofte.. EDIT: Bios, bootmeny, så bootorder 9008827[/snapback] Hehe, halloys du :!: skjekka nå netopp... hardisker står som 1boot Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Har du flere harddikser i maskinen? Problemet kan skyldes bootorder.Det kan også skyldes feil/ødelagt boot.ini på rot på c: (eller den disken det bootes fra). boot.ini inneholder informasjon om hvilken harddisk og partisjon maskinen skal boote fra. 9008803[/snapback] Har èn harddisk som jeg har delt i 2 (husker ikke hva det heter ) harddisk står som 1 i bootorder... Må man formatere for å fikse INI filen? Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gjør som fragment har skreve, hørtes fornuftig ut! Du må bare reparere ikke formatere Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 hvis det ikke funker, putter du inn windowsskiva, velger reparer og skriver fixboot 9008915[/snapback] smart;) Lenke til kommentar
t-horpestad Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 hvis det ikke funker, putter du inn windowsskiva, velger reparer og skriver fixboot 9008915[/snapback] smart;) prøver på det 9009003[/snapback] Lenke til kommentar
YamHAeroX Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gjør det! Men husk og trykk på rediger når du skal skrive noe nytt når du er den siste som har skrevet, (det ble en rar setning)..uanZ, Admin liker ikke dobbelpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå