Gå til innhold

Mp3 spiller til jogging

Anbefalte innlegg

Moren min skal ha seg en mp3 spiller. Hun jogger ganske mye og mp3'n bør derfor være lett, Helst med mulighet for å kjøpe en veske til å ta rundt armen, klipse på klære. Hvis den har radio er det også et stort pluss. Den bør helst være så enkel å synkronisere med PC som mulig.

størrelse: 1 - 4 GB helst

Jeg har tenkt på Ipod Nano 4 Gig til nå. Er den et bra valg? Vi har iTunes på PC'n allerede så jeg vet hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg har en Creative Zen V som jeg er veldig fornøyd med. Den er så og si perfekt til ditt formål.

Lenke til kommentar

Men Steffenz den nye Nanoen har alu deksel så det blir ikke mye nok riper som på 1 gen Nanoen. Kan nok annbefale Nanoen siden der kan man kjøpe Nike+iPod utstyret som er spesial tiilpasset jogging. Det følger med en liten brikke som man legger nede i skoen (trenger ikke ha en Nike+ sko bare la den ligge i sokken f.eks.). Man får også et armbånd til Nanoen som funker til Nike+ greiene der man har knapper for å skifte sanger etc.

http://nikeplus.nike.com/nikeplus/?ref=eme...src=emealanding

Håper du finer en spiller som passer til moren din!

Hilsen Fat_Board

Lenke til kommentar

Støtter SRD sitt forslag om Zen Stone Plus, den er liten og lett, har radio og også andre "nyttige" funksjoner som stoppeklokke.

Det eneste jeg ikke likte med spilleren er at den ikke støtter så mange filformater, men det plager jo ikke folk som bare skal bruke den til mp3 likevel.

Lenke til kommentar
Vet noen om butikker som selger Creative stone Plus? Både nettbutikk og vanlig. Hun skal få de i bursdag om noen dager og hvis jeg ikke finner noen butikker som har den, blir jeg nøtt til å gi henne Shuffle istedet...

9033697[/snapback]

Hvis display ikke er viktig kan du jo gå for en Creative Stone, den er billigere enn shuffle og er på lager på flere nettbutikker.

Eller så kan du ta en titt på disse spillerne her:

Samsung YP-T9 (Har masseviss av ekstra funksjoner, og kjempelang batterikapasitet)

Samsung YP-K3 (Sexy design)

Samsunng YP-U2 (liten, og trenger ikke kabel) eller YP-U3 (men den er muligens heller ikke på lager)

Creative Zen V Plus

Lenke til kommentar

Teleporteres iPoder i postkassen til folk?

Bestill begge to isammen, det blir fremdeles billigere en shuffle, dobbelt med plass, med display, med radio, med båndopptaker, og samlet porto.

Herlighet så kortsynt.

Endret av Trynemjoel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...