Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags folk kjører lik bil som deg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Familiefarer med mange unger og takboks.

Citroen Xantia

9019874[/snapback]

Samme bil som meg jo!

Kjører Xantia Activa riktignok

Jeg ser allemulige folk kjøre denne bilen jeg, alt fra gamlinger til blondiner og rånerere.. deter jo en veldig "allround" bil egentlig.

Lenke til kommentar
I følge den tråden her er det bare ungrommer som kjører Citroen Xantia  :dribble:

9022425[/snapback]

Når jeg får lappen, har oppkjøring 30 juli, så blir jeg den eneste ungdom i byen med Xantia, eneste råner med Citroen i det hele tatt trur jeg ^^

Lenke til kommentar
Folk som ikke har greie på - eller interesse for biler. Definitivt....

- Eller folk som går i Cordfløyelsbukser, har masse hår og skjegg og stemmer sosialistisk....

(Jeg tilhører ingen av kategoriene).

Herlig beskrivelse, trakk litt på smilebåndet når jeg så den.

Så, de jeg ser kjøre biler som er lik som "mine".

Bil1: Ungdommer, enkelt og greit. Alt fra ungdommer som nettopp har fått lappen til de som kun er på jakt etter en billigbil som er fin. VW Golf II.

Bil2: Håndtverkere eller budbiler. Generelt firmabiler. Peugeot Partner.

Lenke til kommentar

Bil 1: Entrepenørfirmaer, folk fra offroad.no og håndtverkere. De fleste som kjører den bilmodellen er mannfolk. Nissan Navara 05 mod.

Bil 2: Ungdommer, andre ungdommer, en del ungdommer og noen gamle damer. Golf II 89 mod.

Endret av picpac
Lenke til kommentar

De som kjører lik bil som meg er enten entusiaster, hestefolk eller personer med mye rabatt på de forskjellige bensinstasjonene. (Jeep)

Bil nr. 2 blir kjørt av Mopar entusiaster som trenger en daily driver som har en fjerdedel av drivstoffutgiftene til hobbybilen - eller folk som synes utseendet er en frisk pust. (Chrysler Sebring)

Bil nr. 3 er KUN entusiastbil - garantert! (Ford Mustang II Mach 1 5.0)

Lenke til kommentar

Bil 1: Jenter 18-25 år, gjerne lærlinger etter endt Helse- og Sosialfag. Gutter 25-35 (ofte med barnesete) + Noen liksområnere med terninger og wunderbaum + 2X12" (Her kommer jeg inn i bildet). 1992 Audi 80 B4 2.0E

Bil 2: Garva friluftsfolk, ofte med fiskestenger eller truger i bagasjerommet. Ser ofte folk fra Bygg- og anleggssektoren(her hører jeg hjemme) og av og til selvstendig næringsdrivende med gårdsdrift på si som kjører disse bilene. Ofte klistremerke av hunderase på sidevinduet bak. 1986 Mercedes Geländewagen 300GD STT Turbo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...