РЦП-88 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Når du kjører langs veien og ser noen som har samme bil som deg selv, hva slags folk er det vanligvis som kjører? For meg er det gamle gubber og bønder Kjøpte faktisk bilen av en bonde Jeg kjører en 1992 modell Subaru Legacy 2,2 *Moderatoredit: For at denne tråden skal ha noko for seg så må dykk skrive kva bil det gjeld. Utan merke og modell er det heilt bortkasta. Endret 6. juli 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Stort sett er det eldre folk, gjerne folk som har hatt Saab før, og kommer til å kjøpe Saab igjen ... Hvis de noen gang kommer til å bytte bil Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gutter på rundt 20-26år og noen blonde babes Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Stort sett er det eldre folk, gjerne folk som har hatt Saab før, og kommer til å kjøpe Saab igjen ... Hvis de noen gang kommer til å bytte bil 9008536[/snapback] Hehe samme her... Noen ganger ser jeg helt syke oppkjørsler med kun subaru, opptil 5 forskjellige legacyer osv... så det i en salgsannonse fra tromsø et sted... Endret 5. juli 2007 av RCP-88 Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Eldre rike folk Kjører Mercedes E220 Avantgarde. Svart med 18" Kan fikse bilder en dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Variert. Hovedvekt på familefedre/mødre med små barn, og en del gamle gubber som ikke har valgt stasjonsvogn. Hverken rike eldre folk eller så mange blonde babes her.... Edit: Opel Astra-G stv. Endret 5. juli 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Variert. Hovedvekt på familefedre/mødre med små barn, og en del gamle gubber som ikke har valgt stasjonsvogn. Hverken rike eldre folk eller så mange blonde babes her.... 9008645[/snapback] Og du kjører? Lenke til kommentar
acon Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jenter å eldre Og endel rånere.. Gammal 2'er golf Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg duver mutters alene i min Mazda 929GLX 2.2i '88, og trives med det ....helt til jeg trenger noen deler på høggern som ikke finnes eller må bestille nye som koster skjorta.. Lenke til kommentar
War Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Menn på 50+ Forhåpentligvis forandrer det seg denne sommeren. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Når jeg møte biler lik min 200sx, så vrir jeg somregel hodet ut av ledd, fordi jeg er over snittet nyskjerrig.. Ellers, så er det stort sett jevnaldrene (20-25) jeg har sett i slike biler, det kommer også en og annen gamling i 200sx. Men generelt sett, tror jeg at jeg kan telle antall 200sx'er jeg har truffet langs veien til vanlig (utenom treff) på 2 hender, siden jeg kjøpte bilen i desember.. Lenke til kommentar
NoXify Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg kjører 3-dørs Corolla 1993, rød med sorte fangere Kryr av disse på veiene, bilen er tidligere eid av et eldre ektepar og ei ganske ung jente. Ser nesten alt mulig bak rattet på en Corolla E10, men den er populær som konebil og pensjonister elsker den. Heldigvis gjør en diskret nettinggrill og en pen avslutning på eksosanlegget at det går an å skille min Corolla fra en pensjonistkjørt bil! Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nå får jeg ikke bilen før i morgen, men jeg har kun sett EN person kjøre samme bil som jeg skal ha (honda civic), og da så jeg bare hånda. Det var en gammel hånd. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Gutter 18-30 og jenter 20-35. Også noen gamle damer Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Kjører en eldre Seat, så det er ikke så mange som kjører lik bil som meg. Men de jeg ser er vel alle unntatt de under 30. Lenke til kommentar
edge Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 "Jeg" kjører en 2004 Ford Mondeo. Ser alt fra rånere(gjerne i eldre modeller) til familier på 5. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ser alle mulig forskjellige folk med samme bil som meg (Skoda Octavia 98 mod), men kanskje ikke så veldig mange på min alder (19 år). Når jeg tenker meg om så har jeg kanskje heller aldri sett kvinner kjøre Octavia, men de må da finnes de også... Endret 6. juli 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ser vel for det meste bare håndtverkere som kjører samma bil, igrunn ikke så overraskande da dette er en hiace. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg kjører Skoda Roomster, og jeg vil tro at alle som velger samme bil er fornuftige mennesker som ikke er opptatt av status. Lenke til kommentar
turboknut Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Folk som ikke har greie på - eller interesse for biler. Definitivt.... - Eller folk som går i Cordfløyelsbukser, har masse hår og skjegg og stemmer sosialistisk.... (Jeg tilhører ingen av kategoriene). Vinterbilen min - som ble sommerbil (fordi jeg likte den så godt og for at det var en god bil som ikke kostet noe) er en 1994 Citroen Xantia 1.8i - billigste utgave totalt rensket for utstyr. Det er nesten ikke luft i luftfilteret på den engang. Men bilen er dritbra og jeg har ikke fått så mye bil for 10.000,- noen gang. Når den ikke holder koken lenger bytter jeg den ut i en nyere Citroen Xantia, for som en kar sa til meg at når du blir bitt av Citroen-basillen, så....... Har hatt maaaange biler, alt fra Lada til Supra Twin Turbo via 1936 Chevrolet, Fiat 500, Datsun Fairlady Roadster til Alfa Zagato Junior.. Ellers i garasjen står det et par japser med 4hjulstrekk og runde baklykter, samt en Astra 150 hk turbodiesel som nå er skremt opp i 184 hk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå