Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva slags folk kjører lik bil som deg?

Anbefalte innlegg

Når du kjører langs veien og ser noen som har samme bil som deg selv, hva slags folk er det vanligvis som kjører?

For meg er det gamle gubber og bønder :blush:

Kjøpte faktisk bilen av en bonde :)

Jeg kjører en 1992 modell Subaru Legacy 2,2

*Moderatoredit: For at denne tråden skal ha noko for seg så må dykk skrive kva bil det gjeld. Utan merke og modell er det heilt bortkasta.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stort sett er det eldre folk, gjerne folk som har hatt Saab før, og kommer til å kjøpe Saab igjen ... Hvis de noen gang kommer til å bytte bil :)

9008536[/snapback]

Hehe samme her... Noen ganger ser jeg helt syke oppkjørsler med kun subaru, opptil 5 forskjellige legacyer osv... så det i en salgsannonse fra tromsø et sted...

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Variert. Hovedvekt på familefedre/mødre med små barn, og en del gamle gubber som ikke har valgt stasjonsvogn. Hverken rike eldre folk eller så mange blonde babes her....

Edit: Opel Astra-G stv.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Når jeg møte biler lik min 200sx, så vrir jeg somregel hodet ut av ledd,

fordi jeg er over snittet nyskjerrig.. :p

Ellers, så er det stort sett jevnaldrene (20-25) jeg har sett i slike biler,

det kommer også en og annen gamling i 200sx.

Men generelt sett, tror jeg at jeg kan telle antall 200sx'er jeg har truffet

langs veien til vanlig (utenom treff) på 2 hender, siden jeg kjøpte bilen i desember..

Lenke til kommentar

Jeg kjører 3-dørs Corolla 1993, rød med sorte fangere :p

Kryr av disse på veiene, bilen er tidligere eid av et eldre ektepar og ei ganske ung jente. Ser nesten alt mulig bak rattet på en Corolla E10, men den er populær som konebil og pensjonister elsker den.

Heldigvis gjør en diskret nettinggrill og en pen avslutning på eksosanlegget at det går an å skille min Corolla fra en pensjonistkjørt bil!

Lenke til kommentar

Ser alle mulig forskjellige folk med samme bil som meg (Skoda Octavia 98 mod), men kanskje ikke så veldig mange på min alder (19 år). Når jeg tenker meg om så har jeg kanskje heller aldri sett kvinner kjøre Octavia, men de må da finnes de også...

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Folk som ikke har greie på - eller interesse for biler. Definitivt....

- Eller folk som går i Cordfløyelsbukser, har masse hår og skjegg og stemmer sosialistisk....

(Jeg tilhører ingen av kategoriene).

Vinterbilen min - som ble sommerbil (fordi jeg likte den så godt og for at det var en god bil som ikke kostet noe) er en 1994 Citroen Xantia 1.8i - billigste utgave totalt rensket for utstyr. Det er nesten ikke luft i luftfilteret på den engang.

Men bilen er dritbra og jeg har ikke fått så mye bil for 10.000,- noen gang. Når den ikke holder koken lenger bytter jeg den ut i en nyere Citroen Xantia, for som en kar sa til meg at når du blir bitt av Citroen-basillen, så.......

Har hatt maaaange biler, alt fra Lada til Supra Twin Turbo via 1936 Chevrolet, Fiat 500, Datsun Fairlady Roadster til Alfa Zagato Junior..

Ellers i garasjen står det et par japser med 4hjulstrekk og runde baklykter, samt en Astra 150 hk turbodiesel som nå er skremt opp i 184 hk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...