kimmy1505 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg har 2 stk høytalere av merket "fisher". Disse høytalerene er veldig gamle og det samme er forsterkerene jeg bruker (tipper ca 20 år gammle). 2 av diskantene på den ene høytalere spiller ikke de lyseste tonene osv! Jeg trykket selve elementet litt inn mens den spilte, og lyden var da like klar og lys som den ellers burde vært! De lyseste tonene spiller altsa bare når jeg trykker elementet litt inn. Jeg har prøvd å bytte innganger på forsterkeren osv, men ingenting virker. Noen som vet hva dette er? Er høytalerene bare for gammle? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Siden du kun får lyd i diskanten når du trykker den inn høres det ut som det bare er dårlig kontakt en eller annen plass. Har du åpnet høyttaleren og sett inni? Dersom jeg gjetter riktig kan du fikse dette lett med litt lodding Lenke til kommentar
kimmy1505 Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hmm.. har skrudd ut elementet, men klarte ikke å se noe.. turte ikke å skru det fra hverandre heller. Mulig det er dårlig kontakt, får se litt på det. Takk for respons! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå