prebenl Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, jeg ønsker å konvertere noen av filmene mine til mp4 for å se dem på min PS3, men finner ikke noe program for Linux. Det eneste programmet jeg finner er Red Kawas PS3 Video 9, men det er kun for Windows. Jeg prøvde å få det til å fungere i Linux med Wine og Mono, men uten hell. Er det noen som vet om alternative programmer man kan bruke? Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, jeg ønsker å konvertere noen av filmene mine til mp4 for å se dem på min PS3, men finner ikke noe program for Linux. Det eneste programmet jeg finner er Red Kawas PS3 Video 9, men det er kun for Windows. Jeg prøvde å få det til å fungere i Linux med Wine og Mono, men uten hell. Er det noen som vet om alternative programmer man kan bruke? 9008401[/snapback] Prøv den tråden her fra PS3forums du: http://ps3forums.com/showthread.php?t=76859 Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Takk! Noe slikt har jeg lett etter en god stund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå