archanios Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Nærmar meg snart slutten på eit flott år som journalist/fotograf i Kysteskadren, som førsteganstjeneste, men har sikra meg eit par mnd som matros etter den tid. Har no ei oppgave om å lage eit ganske omfattande dokument med tips og anbefalingar om alt frå evt nytt kamerahus til optikk, blitz og anna tilbehør. Kamera og optikk har eg rimelig god kontroll på og har allereie skrive ganske mange sider med både fordelar, ulemper, konklusjonar og anbefalingar, samt vurdering av det eksisterande utstyret. Det eg egentlig treng hjelp til er tips til litt studiutstyr. Dette har eg ikkje dreve noko særleg med tidligare. Vi har ein portabel bakgrunn, eit par blitzar, skal gå til anskaffelse av SpeedLite 580 elns som kan brukast som master. Eindel av utstyret bør helst kunne vere portabelt ettersom mykje av det vi gjer foregår vekk frå kontoret. Det hadde også vore greit med pakkar i forskjellige prisklassar då dei som styrer økonomien skal ha noko å velge mellom. Bør også kunne argumentere for dei forskjellige. Råd og tips blir satt pris på. Kan også hende eg kjem på noko anna utstyr som eg burde ha tips om også. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Ingen som har noken synspunkt? Hadde vore veldig greit dersom nokon hadde nokre synspunkt på kva som vil vere beste valget mtp blits til Canon system. Skal brukast som master. Har sett på SpeeLite 550, 580 og 580II pluss en fra sigma. I tillegg hadde det vore greit dersom nokon kunne seie noko om kva anna utstyr som hadde vore greit. Tenkt på softbox, reflektor, evt andre lyskjelder og sånne ting. Nokon som har nokre tips?? Endret 9. juli 2007 av archanios Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er en eller annen tråd her som sammenligner 430 og 530 i en ganske så utfyldende test. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det er en eller annen tråd her som sammenligner 430 og 530 i en ganske så utfyldende test. 9035407[/snapback] ?? Hadde du link? Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Det er en eller annen tråd her som sammenligner 430 og 530 i en ganske så utfyldende test. 9035407[/snapback] ?? Hadde du link? 9035527[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779677 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det er en eller annen tråd her som sammenligner 430 og 530 i en ganske så utfyldende test. 9035407[/snapback] ?? Hadde du link? 9035527[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=779677 9035583[/snapback] Hjertelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå