Gå til innhold

Forsinket skriving.

Anbefalte innlegg

Heisann.

Får feilmedling om forsinket skriving, skjønner liksom ikke helt hva det kommer av. har googlet litt rundt det,samt forumsøk og microsoft sin "kunnskaps" database..

I hendelsesloggen får jeg en haug slike, sikkert 50 på rad etter hverandre, litt irriterende. for det virker som dette innimellom resulterer i denne..

Specs:

[*]XP1800+

[*]512 mb sdram

[*]Win 2000 pro, sp3

[*]maxtor 20 gb (partisjonert i to)

[*]wd 80 gb (2mb ed.)

Noen som har noen lure ideer om hva som hender??

Mvh

Goebbels

Edit: Ny url for de som ikke kom inn på de andre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg fikk det når jeg tok ut en hard disk mens windows var online, jeg kunne fremdeles surfe på en disk som ikke var der...det var kansje et hint :-)

Hmm. mens jeg kan ikke (innimellom) surfe på en disk som faktisk (fysisk) er der.. er utrolig slitsomt, i og med at alt av nedlastinger, ftp etc directories befinner seg på denne disken. og når disken kobles ut, ja da går alt annet fløyten også..

vel og merke er alt fint etter en restart.

Lenke til kommentar
hard disken er koblet i og funker fint?...når kommer feilmeldingene?

Jepp den er koblet til, og fungerer helt utmerket..

Men brått så kommer dette!

den har fungert i et drøyt halvår nå, og brått så dukker noe sånt opp.. skjønner ikke. :evil:

Edit: Ny url for de som ikke kom inn på de andre.

Lenke til kommentar

Jeg hadde ett lignende problem..

Da var det at bios ikke kunne adresere hele disken.. Det kan og være brudd i loddingen på disken.. Dette gjør at den plutselig ikke får mer strøm. Dette har jeg og vært borti.

Ta en oppdatering på Biosen, skjekk at det ikke er brudd i loddepunktene til strøminntaket på disken, disse kan bli ødelagt når du drar disken inn og ut av kabinettet... Kan du høre disken, når dette skjer?

Lenke til kommentar
Jeg hadde ett lignende problem..  

Da var det at bios ikke kunne adresere hele disken.. Det kan og være brudd i loddingen på disken.. Dette gjør at den plutselig ikke får mer strøm. Dette har jeg og vært borti.

Ta en oppdatering på Biosen, skjekk at det ikke er brudd i loddepunktene til strøminntaket på disken, disse kan bli ødelagt når du drar disken inn og ut av kabinettet... Kan du høre disken, når dette skjer?

Skulle bios brått ikke lenger adressere hele disken mener du??

Brudd i loddingen har jeg ikke sjekket, dessuten så har den vel knapt vært ute av kabinettet siden den ble satt inn for første gang (takket være chieftech > stor plass)

Bios update er siste utvei, så det venter jeg med (orker ikke badflash).

Når det skjer, ja jeg har enda til gode og oppleve det "live" hvis jeg ikke husker feil(den siste boksen, hvor det står at den er fjernet), det har vel ennå ikke skjedd mens jeg sitter der. men gjerne når jeg setter meg ned etter en dag på skolen, eller en natt, så er denne drit-boksen det første jeg ser.. :evil::evil:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...