vebwa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Fikk nettopp dette epostsvaret fra Whitebox support (MERK DATO PÅ ORIGINALEN): Hei Skal undersøke dette for deg. Kommer tilbake så fort som mulig. Med vennlig hilsen Whitebox Data Systems Anders support ----- Original Message ----- From: "XXXXXXXXXXXXX" <[email protected]> To: <[email protected]> Sent: Tuesday, June 29, 2004 4:49 PM Subject: CL56 WLAN-switch > Hei, > > Etter et bytte av harddisk og dvd-brenner idag har jeg kjørt en ny, ren > installasjon av Windows XP på min CL56, og lagt inn det som er av > drivere til maskinen. > > Jeg har imidlertid problemer med WLAN-switchen (hardware-switchen som > styrer radio av/på og den oransje dioden for WLAN). Tidligere ga denne > meldingen "Wireless Communication Switch ON/OFF", mens den nå er helt > død. Hva kan være galt? Det virker jo ikke som en hardware-feil i og > med at switchen fungerte fint før bytte av hd og dvd. Bryteren står > konstant i radio av (dvs. intel-programvaren viser radio av og valg for > å endre til radio på er grået ut, og dioden lyser ikke). > > Forøvrig ser ikke de to hurtigknappene ved siden av power-knappen ut til > å fungere heller (de går kanskje på samme system som WLAN-switchen?). > Alt av drivere inkl. Easy Button, Intel Pro/Wireless osv. er > installert. > > Hadde satt stor pris på en rask løsning på dette problemet. > > Mvh, > XXXXX XXXXXX Fikk altså svar på denne supportforespørselen etter bare litt over 3 år, fantastisk! Har vel hatt tre-fire andre bærbare maskiner siden den tid... =) Lenke til kommentar
spett Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bedre sent enn aldri, er det ikke det en sier hehe Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Og hvor er beviset på at svaret kom nå? . Ikke at jeg mistror deg, men det der hørtes rimelig villt ut . Evt at noen har søkt på juni og fått opp gamle junimailer...hehehe Lenke til kommentar
coban Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette minner mer om en x-files episode. "Du tror det ikke før du får se det.." Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Dette minner mer om en x-files episode. "Du tror det ikke før du får se det.." 9040919[/snapback] Og bestefaren min sa "jeg tror ikke på det når jeg ser det". Kan også være en relativt treg epost-server . Lenke til kommentar
reor Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Belinda har etablert Whitebox i England så det varer vel ikke lenge før postbudet kommer med reklame. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Dette kan da ikke være sant..?? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Du tuller nå? Etablert det på nytt? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Stemmer nok det... Lykke til! Kanskje hun har fått tilbake han luringen som nylig lurte avforum for nesten 900.000,- Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Belinda har etablert Whitebox i England så det varer vel ikke lenge før postbudet kommer med reklame. 9239570[/snapback] Hvordan fant du ut det? Lenke til kommentar
JimL Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Belinda har etablert Whitebox i England så det varer vel ikke lenge før postbudet kommer med reklame. 9239570[/snapback] Hvordan fant du ut det? 9249503[/snapback] Det vil jeg også virkelig vite. Om hun har registrert foretaket på nytt etter å ha frasagt seg alt ansvar er det noen som virkelig er ute og kjører her. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Bare å holde øynene åpne mot NUF'er nå (Norskregistrerte utenlandske foretak). Lenke til kommentar
reor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 (endret) Utskrift fra register!! " Name & Registered Office: WHITEBOX DISTRIBUSJON ANDVIK LIMITED 27 RUFFETS WOOD GRAVESEND KENT DA12 5JQ Company No. 05956973 Status: Active Date of Incorporation: 05/10/2006 Country of Origin: United Kingdom Company Type: Private Limited Company Nature of Business (SIC(03)): None Supplied Accounting Reference Date: 31/10 Last Accounts Made Up To: (NO ACCOUNTS FILED) Next Accounts Due: 05/08/2008 Last Return Made Up To: Next Return Due: 02/11/2007 Previous Names: No previous name information has been recorded over the last 20 years. " http://wck2.companieshouse.gov.uk/52077aff...ce2/compdetails Belinda har forøvrig flere firma registrert i samme register... Endret 12. august 2007 av reor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jo, men det er jo opprettet i høst, lenge før whitebox ble lagt ned. Jeg tipper selskap for å fjerne midler i boet før de la det ned? Elno? Evt for import av varer? Lenke til kommentar
capy Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 er det samme fyren som jobbet for Master IT (de som svindlet AVforum) som jobbet i Whitebox tidligere? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg aner ikke om han har jobbet for whitebox, men det var ikke han som sto bak whiteboxopplegget eller slikt etter hva jeg vet. Lenke til kommentar
nomorebs Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Ifølge Google er det samme "botnslammet"... skjønner virkelig ikke hvordan den fyren tør gå ute med så mange folk etter seg.... Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Hu dama er ikke et fnugg bedre, burde ha blitt satt i gapestokken begge to, tror ikke de har et ærlig bein i kroppen noen av de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå