Gå til innhold

MP3-spiller til far

Anbefalte innlegg

Pappan min har snart bursdag, og som gave tenkte jeg å rippe alle cdplatene hans over i digitalt format (320kbit mp3 regner jeg med det blir, men den diskusjonen tar vi ikke her ;) )

I tillegg skal han få en mp3-spiller til å spille av disse. Saken er bare at det kommer sikkert ikke til å bli mye bærbar bruk, men mest koblet opp mot stereoanlegget hjemme.

Jeg har tenkt litt på flere alternativer

1. en iPod med en kurrant dock og fjernkontroll

2. Logitech Wireless DJ. (Han har et mediasenter som kan brukes som host)

3. En PDA med UPnP kontrollpunkt programvare.

4. En Nokia n770 med UPnP programvare

Er heller ikke sikker på om det kommer til å bli over 80Gb med mp3, så det er ikke sikkert ipoden er et reellt alternativ.

Er det noen som har noen andre forslag? Tror kanskje jeg heller mest mot Logitech Wireless DJ settet.

(Hvis posten passer bedre en annen plass så flytt den gjerne, jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle legge den ;) )

Edit: La til alternativ 4.

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Hæ?

Jeg skjønte ikke helt posten din.. Vil du ha anbefalinger av Mp3-spiller til faren din..?

9013823[/snapback]

HVa i alle dager skjønte du ikke med den? o_0

Tiolbake on topic, hva merd en philips dvp5960 dvd spiller med USB, samt en mybook ekstern harddisk på 250GB? tilsammen under 2000, og da har du mer eller mindre et mediasenter ettersom den spiller både musikk, film og bilder fra ekstern harddisk

Lenke til kommentar

Mnjei... Som sagt så har han allerede en fullverdig mediasenterboks. Jeg har ingenting imot å bruke den som lagring, men for min del så syns jeg det er litt teit å måtte slå på tv'n for å velge musikken man vil spille.

Men å hive all musikken inn i Media Portal er en siste utvei som jeg har liggende i bakhånd :)

-C-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...