Ratleto Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har vært ute og fotografert både Rally Trøndelag og Kattem-Klepp (Toppserien, damer), og når jeg kikka på dem på datamaskinen, så dukket det opp enkelte snodige bilder. Her er noen av dem: Dette bilder trenger litt "bakgrunnshistorie". På alle bildene jeg tok, så hadde sjåfører og kartlesere veldig alvorlige ansiktsutrykk - helt til disse to dukker opp: Jeg vet at kvaliteten på bildene kunne vært bedre, men det er mere øyeblikket jeg går for denne gangen. Endret 5. juli 2007 av Ratleto Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Morsomme bilder. Det av bilen var jo skikkelig tøft. De to ser ut til å ha det gøy.. Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg skulle likt å sett bilen på 2. bilde etter landingen.. Eller enda bedre: Selve landingen.. hehe.. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg skulle likt å sett bilen på 2. bilde etter landingen.. Eller enda bedre: Selve landingen.. hehe.. 9008323[/snapback] Skal vi se. Det gikk overraskende bra, da. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Her er en som lett kunne vært uheldig: Endret 5. juli 2007 av Ratleto Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hoho, jeg tror jeg må ta meg en tur å se på rally en gang. Jeg liker å se det på tv, men er så langt å reise til Hedmark når det er rally Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hviket objektiv har du tatt fotballbildet med? Og exif, har du det? Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hviket objektiv har du tatt fotballbildet med? Og exif, har du det? 9011760[/snapback] Canon EOS 350D Canon 70-300mm IS USM m/Hoya HMC UV 0 Super Shooting mode: Shutter-Priority AE Tv: 1/800 Av: 11.0 Metering mode: Evaluative Metering Exposure Compensation: 0 ISO: 400 Focal Length: 150.0 mm White balance mode: Cloudy I Pshop tok jeg litt sharpen, og kjørte litt auto-adjust på fargene. Endret 5. juli 2007 av Ratleto Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hoho, jeg tror jeg må ta meg en tur å se på rally en gang. Jeg liker å se det på tv, men er så langt å reise til Hedmark når det er rally 9011680[/snapback] Kan være småfarlig da. Jeg fikk stå der jeg gjorde bare mens NRK stod der med sitt kamera. For noen år tilbake ble en kameramann akkurat der jeg sto, visstnok sneia av en bil som kjørte av veien. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er godt det er mer sikkerhet i norske arrangementer av denne typen, i forhold til noe av den galskapen man se lenger sør i Europa, og i East African Rally. Sistnevnte kunne jeg godt tenke meg å dekke med kamera. Synes ikke bildene er særlig snodige, men ganske vanlige bilder inne sin genre. Serien med den Imprezaen som hopper er klart best for meg, selv om det i midten sliter litt med fokus. Full fart i bakken, slikt liker jeg. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det er godt det er mer sikkerhet i norske arrangementer av denne typen, i forhold til noe av den galskapen man se lenger sør i Europa, og i East African Rally. Sistnevnte kunne jeg godt tenke meg å dekke med kamera.Synes ikke bildene er særlig snodige, men ganske vanlige bilder inne sin genre. Serien med den Imprezaen som hopper er klart best for meg, selv om det i midten sliter litt med fokus. Full fart i bakken, slikt liker jeg. 9012638[/snapback] Sikkerheten var nok god nok på Rally Trøndelag, ja. De var veldig nøye overalt, men jeg ble som sagt "forvist" når NRK pakka sammen. Jeg synes nå både fotballbildet og det av karene inne i bilen var snodige, jeg da (sjekk ansiktsutrykk og plassering av hender og sånt på fotballbildet). Men det er nå min mening. Serien med Subaruen blir jo bare "vanlige" bilder, egentlig. Men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå