Itw Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Heisann er ute etter ett M-atx kort med digital sorround lyd utgang. Ellers så må det ha pci-e og s-ata og sockel lga775 Noen som vet av? Har funnet dette som jeg kunne tenkt meg: http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=...433&modelmenu=1 Står at det har S/PDIF-out men jeg kan ikke se denne pluggen på bildet... Noen som kjenner til dette? Endret 5. juli 2007 av Itw Lenke til kommentar
enrg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Abit Fatal1ty F-I90HD. Har alt du etterlyser Se i prisguiden. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ja har siklet over dette tiligere men har bestemt meg for å kjøpe ett ATI HD2400pro skjermkort til, så var ute etter noe billigere som jeg ikke trengte HD støtten på Og tror den digitale lyden ut kun var via HDMi på det kortet du nevnte:( Lenke til kommentar
enrg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har selv Abit Fatal1ty F-I90HD i et HTPC oppsett. Egen optisk utgang for digitallyd der i tillegg til HDMI. Er storfornøyd så langt, men nå spiller ikke jeg noe på den maskinen heller da Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Nice, ja er til media pc dette skal brukes.. Har siklet på det Fatal1ty kortet lenge, men etter jeg fant ut at jeg kun trenger den minste celeron cpu'n for og spille av 1080p HD med HD2400pro til 400kr så tenkte jeg at jeg kunne spare inn noen kroner på hovedkortet da jeg ikke trengte HD støtte på det.. Hadde jo vært perfekt det hovedkortet da:) Lenke til kommentar
enrg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, det er jo sant. Vurderte eget skjermkort selv, men målet var en maskin med minst mulig "dill", samt lite støy og varme, så jeg gikk for en litt kraftigere CPU (E6420), som lett tygger 1080p. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ja hadde samme plan selv, men når jeg datt innom det skjermkortet som er passivt enda så kan jeg jo spare masse på cpu'n da jeg ikke spiller med denne maskinen alikevell. Og hovedkortet støtter jo bare 1080i så vil jo uansett ha måtte kjøpt ett skjermkort senere når jeg vil ha 1080p støtte.. Skulle vært noen plass jeg kunne ha ringt om det asus kortet, det er jo perfekt om det har optisk ut, siden det har intregert trådløs lan og fjernkontroll.. Står at det har optisk ut men kan ikke se det på bildet:( Lenke til kommentar
enrg Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hm.. ingen norske distributører du kunne ringt da? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Sendte mail til amentio som jeg har planer om og bestille i fra, men regner egentlig med at det er det på hovedkortet, ettersom at jeg ikke kunne se den optiske utgangen på ditt hovedkort heller, såer den nok sikkert der> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå