Egilegil Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne fila, jeg har søkt i dagevis på nettet, og finner bare en .exe fil som oppgraderer eksisterende fil. Problemet er at denne filen er føkkt på min maskin, og jeg trenger en ny. Denne fila har noen med explorer å gjøre så jeg kommer ikke inn i windows uten den, og da hjelper det ikke med den .exe oppgraderingen. Noen som har peiling på hvor jeg kan lete?? Hvis det er noen snille mennesker som har win98 enda, hadde jeg satt stor pris på om de kunne sende meg fila til [email protected]. Takk PS!! Jeg er dårlig til å lete, finner aldri noe når jeg trenger det. Men det dukker alltid opp når jeg ikke trenger det. MVH Egil Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvilken Windows-versjon har du?, og du er sikker på at filen din heter comctr32.dll og ikke comctl32.dll ? Pleier å finne slike filer med astalavista eller google Lenke til kommentar
Egilegil Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 win 98 se. Den heter comctl32.dll men jeg fant den etter mye om og men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå