tOmma- Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Er det noen som vet hvilke routere som fungerer med nettverksadapteren til 360? Har en D-Link DI-524 - noen som har erfaringer med denne sammen med nevnte adapter? Edit: Så at jeg hadde skrevet feil navn på routeren, det riktige skal være DI-524 Edit2: Tok meg sammen og søkte litt, og fant ut via D-Link sine sider at DI-524 er støttet. Likevel vil jeg gjerne høre eventuelle erfaringer! Endret 5. juli 2007 av tOmma- Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei du tOmma- mannen! Jeg bruker den trådløse adapteren med min DI-524 router, og det er som all annen plug and pray. Den søker frem nettverket enkelt, og har vært dønn stabil fra dag 1. Null problemer! Eneste jeg kan utsette litt på er signalmottaket, bare det å sette den ved siden av tv-benken fremfor å ha den liggende sammen med all annen elektronikk øker signalstyrken drastisk for min del. Noe mer spesifikt du lurte på? Jeg kan anbefale denne adapteren! (men såklart, hadde jeg hatt en veldig enkel lednignsbasert løsning foretrekker jeg alltid det) Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Takk for utfyllende svar - det førte til at jeg kjøpte nettverksadapteret med én gang! Det virker fint her, er fornøyd så langt Moderatorer kan stenge denne nå, har fått svar på spm. mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå