mrxzero Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det må være Grace Nakimura :wink: Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Peach, peach, peach, PEACH!!Digger a ass. Hu er bare konge =) Prinsesse faktisk Lenke til kommentar
fredrik930 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 vet ikke jeg... kansje noen av de tekken damene...? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Yorda fra ICO Ikke sjelden setter jeg utrolig pris på dine innspill, Ratatosk. Også her. Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Takk, hyggelig av deg =) Edit: skummel smiley Lenke til kommentar
obi_jan Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Sonya! (Versonen fra Mortal Kombat 4) Lenke til kommentar
Agres Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 HVA?! Ingen som har nevnt noen Final Fantasy Baber... *skuffet* Hva med Rinoa (FF8), TIFA (FF7) eller Rikku (FFX)? De er VIRKELIGE baber Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Merkelig få FF babes ja, Tifa Lockhart er en favoritt her i gården Ellers synes jeg det er merkelig at ingen har nevnt Rynn fra Drakan! Takk for alle tips so far, det kommer snart en oppdatering i babe featuren med en del som er nevnt her! Lenke til kommentar
Agres Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Glemte visst å nevne Kate O'Hara fra Desperados. Hun er også "litt av et støkke" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det må nok være BloodRayne dama Hun er kongefinhttp://www.bloodrayne.com/loband/index.html http://www.bloodrayne.com/loband/experience/downloads/bloodbigpapers/bloodrayne1.jpg Hmm er det spillet tilfeldigvis basert på boka Blood Legacy: The story of Rayne (eller noe slikt) synes tittelen og innheoldet var mistenkelig likt. AtW Lenke til kommentar
Agres Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Aprops Lula, hva med babene i Larry spillene Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Rynn fra Drakan, eller hmm cate Archer eller Night Elf archer fra warcraft 3 fra box cover art Lenke til kommentar
AkaLarSeN Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Hehe kansje litt avsporing men men det må bli Christie Monteiro i tekken 4 !! :D :D Lenke til kommentar
Nissen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Soceress i Diablo II Mvh Nissen Lenke til kommentar
Xyril Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Tina Armstrong fra DOA3/DOA:XBV på XBox er den peneste dama. Gleder meg til DOA: Xtreme Beach Volleyball kommer ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå