Rosewell1983 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 La egentlig inn bestilling på Home premium, men så ble det noe klatt med feriepengene ifra jobben. fekk altfor lite utbetalt så jeg slettet ordren. Da jeg fikk alle feriepengene inn på kontoen 1dag senere, skulle jeg legge inn bestillingen på nytt sammen med noe annet ifra komplett.no. Uheldigvis hadde de solgt den versjonen eg ville ha og ikke gadd jeg å vente til de fikk nytt eksemplar på lager så jeg bestilte den siste utgaven av Ultimate de hadde... Like så greit siden jeg fikk mer utbetalt i feriepeng enn jeg trodde jeg skulle få =D Møøø Rosewell Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 La egentlig inn bestilling på Home premium, men så ble det noe klatt med feriepengene ifra jobben. fekk altfor lite utbetalt så jeg slettet ordren. Da jeg fikk alle feriepengene inn på kontoen 1dag senere, skulle jeg legge inn bestillingen på nytt sammen med noe annet ifra komplett.no. Uheldigvis hadde de solgt den versjonen eg ville ha og ikke gadd jeg å vente til de fikk nytt eksemplar på lager så jeg bestilte den siste utgaven av Ultimate de hadde... Like så greit siden jeg fikk mer utbetalt i feriepeng enn jeg trodde jeg skulle få =D Møøø Rosewell 9007814[/snapback] Gratulerer? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tusen takk for denne historien. Den hadde kanskje passa som en blog istedenfor som et foruminnlegg? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Tråden har ingen nytte annet enn at trådstarter skulle skryte litt. Ganske uinteressant må jeg si den er også. Skriv dagbok eller blogg du, rosewell. Passer bedre som det, som MRN nevner. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg