britty Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vil gjerne overraske typen med noe_nytt_ i senga(eller andre plasser)..noen forslag? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Vil gjerne overraske typen med noe_nytt_ i senga(eller andre plasser)..noen forslag? 9007747[/snapback] Vel, hva noe nytt er må du vel nesten finne ut av selv. Det er vel ikke så mange her inne som vet hva du og typen foretar dere på det planet? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hva med frukt og og diverce dessertsauser:) veit ike om dere har brukt det men ser for meg at det er tennende:) Og siden det blir klissette kan dere ta en dusj sammen Videre fra der tror jeg dere begge vet hva som må gjøres^^ Edit: Vær sjefete over for han som om du bestemmer over han:) hvis han er typen. Tenker ikke på pisk etc men bare vær bestemt og sexy. Endret 5. juli 2007 av mr-Steen Lenke til kommentar
Disable Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 ett ord! Sjokkoladesaus! Fy faen det funker! Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du trenger ikke å begynne i senga. Begynn i døren. Kle deg sexy (prøv å lirk ut hva typen din mener er sexy kledning), og dra han med inn etterhvert.. Kondomeriet har vel noen rader med ting som funker etter at dere har havnet i senga. Ta en titt, det skader ikke. Godteriundertøy. 9014193[/snapback] Fungerer bedre som pynt ass.. Lenke til kommentar
grimsbo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kjønnshår og godteri mellom tennene er ikke så tennende er det vell? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 kjønnshår kan man da lett fjerne... ser ikke på det som noe problem. Men jeg anbefaler Loom sitt råd, og vær den førende part! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå