Mazeking Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Har nettopp vunnet (YIHAAA!) en ps3 . Rekker dog ikke å pakke den opp før jeg drar på ferie, så den får stå i boksen til jeg komme hjem fra ferie Spill følger det selvfølgelig ikke med så det må jeg kjøpe selv. Kommer til å farte litt rundt europa på ferie, så jeg komme sikkert over noen gode tilbud på spill. Kan man laste ned ps2 og ps1 spill via playstation network til konsollen? Har også en xbox360. Er det også demonedlasing på ps3 ala xbox live? Eller så slippes det vel en del godbiter i løpet av juli/august i kjølvannet av E3? Og jeg vil veldig gjerne ha en kontroller med rumble til ps3. Nå har de jo kranglet seg ferdig med imersion så nå burde de snart klare å pushe ut kontrollere. Gidder ikke å prøve noen bilspill på ps3 før det kommer rumble. Er det foresten noen ikke så ofte nevnte spill til ps3 som bør sjekkes ut? Synes selv spillutvalget til ps3 har vært ganske så skralt. Tar seg vel opp til høsten. Er det ellers noe accesories man MÅ ha til ps3? Har som sagt ikke åpna boksen. Står hjemme i stua. Pakker som faen og rydder for å komme meg på ferie i kveld. Jeg vet at hvis Åpner jeg boksen er jeg solgt ... (pandoras eske) EDIT: MÅtte slette litt av innlegget da det var et klin likt innlegg lenger ned. Gjalldt om ps2 spill funka på ps3 Endret 5. juli 2007 av Mazeking Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det er flere spill som virker ganske fint, men ettersom Sony valgte å fjerne E.E.-brikken fra PAL-versonen av PS3, er det fortsatt en del spill som ikke virker ettersom det er software som emulerer PS2. Men updates tar seg av dette. Av utstyr, så kan du få deg headset til å snakke med andre på online. De fleste bluetooth-headset til mobiler skal fungere, særlig SE, tror jeg. Hvis du ikke vil prøve bilspill, kan du allikevel plukke med deg motorstorm, det er så gøy at du kommer til å drite i om rumble er der eller ei. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Det er flere spill som virker ganske fint, men ettersom Sony valgte å fjerne E.E.-brikken fra PAL-versonen av PS3, er det fortsatt en del spill som ikke virker ettersom det er software som emulerer PS2. Men updates tar seg av dette. Av utstyr, så kan du få deg headset til å snakke med andre på online. De fleste bluetooth-headset til mobiler skal fungere, særlig SE, tror jeg. Hvis du ikke vil prøve bilspill, kan du allikevel plukke med deg motorstorm, det er så gøy at du kommer til å drite i om rumble er der eller ei. 9007784[/snapback] Hei, du svarte før jeg var ferdig med å redigere innlegget. Var redd jeg skulle bli flamet da det var en liknende tråd lenger ned. Funker buzzerer fra ps2 på ps3. Har sjekka den bakoverkompabilitetslista men skriver man ordet buzz får man ikke noe svar. Får heller ikke noe på jungle party. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Sjekk her for å se hvilke PS2-spill som funker på PS3-en. Du kan laste ned PS1-spill fra PSN, men ikke PS2-spill. Det er også noen demoer og fulle spill du kan laste ned. Av spill kan jeg anbefal MotorStorm, Rainbow Six, Resistance: FoM, Oblivion osv. Alt etter hva du liker. Og så er det en del greie spill på PSN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå