Gå til innhold

Erfaringer med Hammar Elektronikk?


Anbefalte innlegg

Har også negative erfaringer derfra. Bestillte Mod til PS2 derfra i slutten av Juni og har fortsatt ikke fått varen min. På ordren står det fortsatt "Venter på betaling" Jeg valgte altså forhåndsbetaling. Har sendt purremail og i info feltet i orderen. Prøvd å ringe, men får samme avslåtte mobil.

 

Er veldig enig med deg Homer_j. Utrolig kjedelig og blir til en prinsippsak.

 

Jeg ventet til og med til det ble oppdatert på siden at varen var på lager så jeg kunne bestille. Så er litt merkelig om han har lagt ned butikken.

 

Veldig interresert i å høre hvordan din sak ender Homer_j

9245635[/snapback]

 

Har fortsatt ikke hørt fra fyren, noe som sikkert ikke kom som en bombe... :no:

Kjedelig å høre at det er flere som sliter med den kjeltringen.

Det står "venter betaling" på ordren min også. Siden han oppdaterer nettbutikken ser det ut til at han driver nettbutikken for å ta penga rett i lomma. Han burde vel være litt forsiktig med å drive "butikk" på den måten. Kan vel hende han før eller senere svindler noen som går til fysiske metoder for å få tilbake pengene sine....

 

Da jeg snakket med forbrukerrådet sa de at hvis jeg lagde klagesak på han, ville det bli tvangsinndrivelse av pengene.

Skulle ha sendt klagesak på han for en stund siden, men har hatt for mye annet å gjøre. Pengene skal jeg ha igjen, uansett om jeg skal sende tv2 på han, eller gå enda mer drastisk til verks. :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestemt meg for å kreve pengene tilbake slev nå. Skal bestille fra ett annet sted. Lei av å vente på ting jeg ikke får;)

 

Jeg skal selv sende inn klagesak til forbrukerrådet hvis jeg ikke får igjen penga. Hold meg oppdatert;)

9253495[/snapback]

 

 

Hei igjen!

 

Jeg fikk i kveld endelig en tilbakemelding fra Kai hos Hammar Elektronikk. Skal si jeg ble overrasket. Det ser ut til at han vil ordne opp i saken, og vil tilbakebetale pengene:

 

Hei.

Først vil jeg beklage dette som har skjedd her med din bestilling.

Skjønner din frustrasjon over dette og det er nokk en gang meget beklagelig.

Det som har skjedd her en kjempe svikt i våres rutiner og det skal IKKE skje men det skjedde i dette tilfelle.

Kan du gi meg ditt konto nummer så skal jeg sørge for at du får dine penger tilbake.

Med vennlig hilsen

Kai

Hammar Elektronikk AS

 

Så da gjenstår det å følge med, de kommer inn på konto. Håper for alles del at saken nå endelig løser seg. Legger ut en oppdatering om/når pengene er på konto.

Håper det løser seg for deg også Morph1948

Lenke til kommentar

Han har vel lest denne tråden. Men ikke gled deg for tidlig... svindlere bruker nettopp denne metoden med å love at alt skal ordne seg, flere ganger, før du aldri hører mer fra dem. Jeg sier ikke at akkurat han her er svindler, men man vet aldri. Og "kjempe svikt"? Rart av en seriøs bedrift å bruke ordet kjempesvikt, og samtidig bomme med orddeling?

Lenke til kommentar
Selv om en bedrift er serriøs så betyr ikke det at ansatte har 6 i norsk ;)
Ordet "kjempe" burde uansett vært utelatt. En "alvorlig svikt", hadde vært et bedre valg (og det ordet fant jeg på mens jeg skrev). Men det er uansett ikke avgjørende for om han er svindler eller ikke :) Poenget mitt var at svindlere i lang tid virker å være interesserte i å ordne opp, helt til de aldri hører fra seg igjen. Men som sagt... om han her er svindler eller ikke, gjenstår å se.
Lenke til kommentar
Selv om en bedrift er serriøs så betyr ikke det at ansatte har 6 i norsk ;)
Ordet "kjempe" burde uansett vært utelatt. En "alvorlig svikt", hadde vært et bedre valg (og det ordet fant jeg på mens jeg skrev). Men det er uansett ikke avgjørende for om han er svindler eller ikke :) Poenget mitt var at svindlere i lang tid virker å være interesserte i å ordne opp, helt til de aldri hører fra seg igjen. Men som sagt... om han her er svindler eller ikke, gjenstår å se.

9262132[/snapback]

 

Ja, vi får se... Jeg tør ikke håpe for mye enda. Men skulle det vise seg at han ordner opp, skal jeg være glad saken er ute av verden.

Lenke til kommentar

Da var saken ute av verden! :D

Pengene er tilbakebetalt til min konto. Håper i alle fall for andres del at rutinene hos Hammar blir endret i fremtiden, og at slike ting ikke skjer flere. Hadde som jeg har nevnt tidligere overlevd uten de pengene, men sånt er en prinsippsak synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...