lpaul Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 er det muilig å nedgradere bios versjon?? kortet er et abit kt7a.... Lenke til kommentar
xeon Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hvorfor i all verden skal du gjøre det da? Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det er bare til å flashe på vanlig måte. Er det f.eks. trøbbel med den nyeste BIOSen så er det bare til å flashe tilbake til en eldre versjon som du vet fungerer. Lenke til kommentar
slakken Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Jeg drar inn et annet spørsmål mens det snakkes om BIOS. HVis en skal oppgradere BIOS, må en da få med alle oppdateringene, eller er alle inkludert i den siste? Kortet er KT7-RAID og jeg skal sette i 1,3G prosessor. Såvidt jeg forstår går dette kortet bare opp til 1.2G. Noen som vet.....? Lenke til kommentar
mammut Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Har selv en maskin med kt7 raid og amf athlon 1.4 ghz bare og flashe med nyeste biosen da Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Hvorfor skal noen spørre om hvorfor, når noen ber om råd !!! De som spør har sikkert en god grunn. Som f.eks at den nye versjonen ikke virker helt ok. Og til han som spør om en må ha alle oppdateringene av bios. Nei det trenger du ikke, den siste versjonen inneholder alt. Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 2. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2002 takk for alle svar, det var den nyeste biosen som ikke fungerte, flashet til en tidligere og alt ser ut til å fungere! :smile: [ Denne Melding var redigert av: lpaul på 2002-01-03 13:03 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå