prebenl Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Begge jeg sammenlignet kjører 720p. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg trur det er mange som er "dumme" ja.. Er sikkert noen her og der som har hatt noen problemer, men trur de fleste ikke har skjønt at Ps3 ikke skal stenges inne. Men er jo noe jeg trur og ikke du = ) du skal få lov til å tru det du vil. 9016932[/snapback] Er ikke snakk om og tro da! han har en egen ps3 akkurat som meg. Og min bråker mye selv om den står fritt! 9016972[/snapback] Les det jeg skriver før du "!!" ... sier ikke alle, men jeg trur at de "fleste" gjør noe feil. Det har jeg all rett til å mene = ) hehe.. akkurat som du får lov til å ha din mening. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 Litt gammel tråd, men her er en liten oppdatering... Min PS3 er nesten helt stillegående. Suser de første 2-3 sekundene etter jeg har startet den, men etter det så har jeg det samme støynivået uansett hvor lenge den er på. Lager faktisk mindre lyd enn PS2 Slim. Sitter ca. 3m fra PS3en nå og kan ikke høre noe som helst. Jeg har 360, Wii, PS3 og PS2 Slim og PS3 deler plassen med Wii som den mest stillegående maskinen. Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Dere som har fått maskiner med vifter som bråker, hvordan er denne bråken iforhold til orginale PS2? (Ikke slim, men den gode, gamle tjukke) Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Min bråker ca. like mye. Kanskje bittelitt mer til tider. Lenke til kommentar
jachbi Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Min ps3 er veldig stille av seg. De eneste gangene jeg hørere den er når det er helt stille i rommet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå