snarius Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hei Eg har såvidt prøvd Linux (Ubuntu 7.04), og i går tenkte eg at eg skulle prøve å kompilere min eigen Kernel. Då søkte eg litt på Google, og fann denne guiden for kompilering. Eg fulgte denne guiden og brukte versjon 2.6.21.5 frå Kernel.org. Problemet mitt no er at kompileringa åt opp ein del av diskplassen (rundt 2 GB). Då treng eg å vite korleis eg frigjer den diskplassen igjen. Eg har søkt på Google og har funne nokon sider der folk har rapportert om det same problemet, men har enno ikkje funne ei løysing på problemet. Så då sjekka eg kor mykje plass mappene brukte, og eg trur eg har funne syndaren. Mappa heiter "linux-2.6.21.5" og ligg i /usr/src. Det var faktisk dit eg pakka ut Kernelen eg lasta ned frå Kernel.org. Men eg kan vel ikkje berre slette mappa? Det er jo Kernelen som ligg oppi der, sant? På førehand takk
slettet_konto Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 ja det er den utpakka kernel sourcen som ligger i den mappa . du kan slette den slik skriv dette i terminal : rm -rf /usr/src/linux-2.6.21.5 regner med at den orginale kernelen ligger der også , den kan du ikke slette . slette heller ikke linux-2.6.21.5 viss det er den eneste mappa i /usr/src/
snarius Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 (endret) regner med at den orginale kernelen ligger der også , den kan du ikke slette . slette heller ikke linux-2.6.21.5 viss det er den eneste mappa i /usr/src/ 9007372[/snapback] Det som ligg oppi mappa er to .deb-filer, ei mappe som heiter "linux-2.6.21.5" og ei mappe som heiter "linux". Sistnemnde mappe ser ut som ein snarveg. Endret 5. juli 2007 av Imperivm_Romanvm
olear Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 cd /usr/src/linux-<VERSJON> make clean Du kan fint slette mappen, men du trenger den hvis du skal kompilere eksterne drivere mot kernelen.
snarius Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Tusen takk ogger og olear! Er ganske grøn på Ubuntu, og forøvrig Linux generelt. Kunne nokon kanskje forklart meg kva mappene er til? Kva er t.d. "headers"? Og er det slik at kernelen blir lagt ein anna plass når eg installerer han?
Langbein Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 (endret) Header-filer er bare definisjonsfiler (f.eks. header-filer til C programmer som gjerne separeres ut i egne .h filer). Det er altså ikke komplett kildekode, men er nødvendig å ha for å kunne kompilere andre programmer som er avhengige av denne. Kernel headers er gjerne installert som default i distroer, om ikke hele kernel source ligger inne (tar såklart mer plass) En ferdig kompilert kernel ligger under /boot, og heter gjerne vmlinuz og evt. versjonsnummer bak, f.eks. /boot/vmlinuz-2.6.18-4-686 Endret 9. juli 2007 av Langbein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå