CSTO Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei Trenger litt ekspertisehjelp her Pc'en min klarer ikke å boote. Har satt inn en boot cd, og får opp "trykk en tast for å boote fra cd/dvd. Men den reagerer ikke når jeg trykker en tast, virker som ikke tastaturet mitt ikke virker her. Har også trykket F12, som er boot meny. Her virker heller ikke tastaturet mitt. Men tastaturet fungerer bra ellers også i bios. Har gjort dette flere ganger tidligere uten problemer med akkuratt samme pc. Hva kan problemet være?? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg har hatt et lignende problem. Problemet hos meg har vært at pc'en sliter med å "skru på" tastaturet. Dvs at tastaturet ikke virker før man er inne i winows/linux. (kommer ikke inn i bios, kan ikke velge hvilket os man skal boote osv). Det har løst seg ved å dra ut tastaturet, så startet. Så skrudd av og satt inn tastaturet, og så bootet igjen. Men en gang var ikke det nok, da hjalp det å boote inn i windows for så å reboote. Etter det har jeg ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis det er et USB tastatur må du sjekke at 'Legacy USB' er slått på i BIOS. Lenke til kommentar
CSTO Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Hvis det er et USB tastatur må du sjekke at 'Legacy USB' er slått på i BIOS. 9007511[/snapback] OK Skal prøve, så kommer jeg tilbake dersom jeg ikke får d til. Takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå