Tlangset Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei alle sammen. Jeg har prøvd uten særlig hell å søke meg fram i dette forum etter info om maksimal størrelse på minnekort til følgende telefoner: Nokia N73ME Nokia 5500 Sport SE W710i Det som står å lese på produsentenes sider er jo ofte mangelfult eller missvisende. Feks så sier Nokia at maks på 5500 er 1 Gb, mens de viser 2 Gb som tilbehør til mobilen. Har søkt litt ellers rundt også og det ser ut til at 2 Gb skal gå i alle telefoner, men http://www.mymemory.co.uk/compatible-memor...y_Ericsson_W710 sier 4Gb til W710i. Har ellers skjønt at det skulle være noe forskjell på måten lagring skjer på 2 og 4 Gb kort og at dette hindrer bruk av 4 feks på min N73ME. Takknemlig for alle svar. Mvh Tlangset Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Tror alle de 3 telefonene kan ha det største som minnekortet den mobilen bruker f.eks: Nokia 5500 har SD Micro (?) og max størelsen på det kortet er 2GB så Mobilen kan ha 2GB Minnekort Endret 5. juli 2007 av nintendo_ds Lenke til kommentar
Tlangset Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Jeg har nå kjøpt et 2Gb microSD minne fra Sandisk og dette ser ut til å virke helt uten problemer på Nokia 5500 Sport. Guttungen har nå forholdsvis god plass til lydbøker og musikk. Nå gjenstår det bare å finne ut hva som er maks for de to andre telefonene. Tlangset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå