torbo Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva betyr egentlig dette? Bedre enn vanlig SATA`? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har du noe link til hva du mener eller? Litt vanskelig å tippe med tanke på kategorien du har plassert tråden under. Feilpost ?? Skulle jeg tippe vil jeg tro du mener en HD på 160GB m/256mb flash? Det er vel at HD har en "cache" på 256mb i form av flash minne. ting som brukes ofte kan da ligge her da det er ikke noe særlig aksesstid på en flash brikke. Lenke til kommentar
torbo Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 http://www.zeptoeksperten.dk/Default.aspx?...WB8WkwXHCsyf80a Tror du dette er en bedre harddisk enn en vanlig 160GB SATA? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Det vet jeg ikke. Det er en kombinasjon av en sata og en ssd virker det som. Har ikke sett noen tester av denne. Søk så finner du sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå