Rottenspacehead Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hvilken ville dere annbefalt ? Bruksområder: 1 prioritering. Blu-ray disc`er (har bare 1 så langt, men skal kjøpe flere nå) Vanlig dvd`er (går i mest det akkurat nå) 2 prioritering. Spill på PS3 (blir spilt ganske mye når det blir kjøpt inn gode spill, opp mot 4-6 timer i strekk) 3 prioritering. koble til Pc 4 prioritering. Vanlig tv titting (bryr meg nesten ingenting om det) Vil dere etter den oppramsinga annbefale LCD ? Grunnen til at jeg fortsatt er usikker er fordi panasonicen var meget god på film.. Men hvordan er LG 42LF65 og Sony W2000 på film ? Hva er best av LG og Sony`en ? hørt at sony`en er bedre på film så langt.. Endret 5. juli 2007 av RockyIII Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Var på strandberg og sammenligna Sony 40W2000 og panasonic 42Px70 nå... Bestemte meg helt klart for panasonicen = ) bildekvaliteten er bare kanon.. kjøper den neste helg = D woho = ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå