daggerfall Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Spratt opp noen mapper med rare filer og navn åp C:, så jeg fant ut at jeg fikk kjøre en scaning med eScan, som har vært veldig effektivt før. Bare å innstalere i temp, og scane uten tull, dill eller dall. Den fant sjapt noen trojanske hester, men det sto også at den ikke ville bli sletta før jeg betalte Trodde eScan var gratis jeg... Finnes det noen alternativer? Har en 7 år gammel PC, så det er grenser for hva jeg kan kjøre. En gang instalerte jeg noe som sakka PC'en så mye at jeg bare såvidt fikk avinnstalert det Lenke til kommentar
daggerfall Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 har lest litt rundt om kring, og det virker som at eScan bare var gratis i en prøveperiode... Får prøve meg litt fram. Kunne vel lest litt før jeg posta, men hvis alle gjør det ville jo forumet død ut..hehe Lenke til kommentar
norbat Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Følg gjerne langversjonen i følgende post: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 I den posten er det også anbefalt et antispywareprog som er et godt alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå