Gå til innhold

Få til å lese fra en eksakt linje i en .txt?

Anbefalte innlegg

Innstillingene er SVÆRT enkle å hente ut via applikajsonen som har laget dem da. Jeg synes dog det er litt mystsisk angående hvor fysisk på harddisken de ligger :p Hva om du skal sende .exe fila til en kamerat, vil da innstillingene også snike seg med? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Innstillingene er SVÆRT enkle å hente ut via applikajsonen som har laget dem da. Jeg synes dog det er litt mystsisk angående hvor fysisk på harddisken de ligger :p Hva om du skal sende .exe fila til en kamerat, vil da innstillingene også snike seg med? :p

9011014[/snapback]

Jeg skal teste via to pc'er nå.. :) Se hva som skjer! :D

Lenke til kommentar
Nope, instillingene ble ikke med .exe fila... Så da har vi avklart det.. Eller aadnk har jo sagt det alt da.. :)

9011211[/snapback]

Når du lager instillingene så velger du "Scope"... Enten Application eller User. Gjett en gang hva som er default og som dere alle har testet med... :)

Edit: Jeg var litt rask på avtrekkeren --> "Application-scoped settings (such as connection strings) are associated with the application; users cannot change them at run time." :)

Endret av jorn79
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er ute etter å få lest alt som står i en .txt fil, og lagt den inn i en label.. Går det med den funksjonen jeg har oppførst på det første innlegget i denne tråden? Tester selv nå, men hadde vært fint om noen kunne ha gitt litt hjelp.. :)

Lenke til kommentar

Mens vi er i gang, kan jeg ta noe som er litt OT:

Jeg får denne warningen:

property 'Upgrade' conflicts with sub 'Upgrade' in the base class 'ApplicationSettingsBase' and should be declared 'Shadows'. C:\...\PSP Manager\My Project\Settings.Designer.vb

Hva skyldes dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...