Defekt Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan regionene for PS2 er oppdelt. Har, som noen kanskje har begynt å få med seg, en PS3 fra Singapore. Vil jeg da kunne spille PS2-spill fra USA? Har lett litt rundt selv, men finner ingenting nyttig... har et lite håp om at kodingen kun er NTSC/PAL, men frykter jo fort at det er ganske sterkt separerte regioner, typ Asia/Amerika/Europa/resten... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg lurer på hvordan regionene for PS2 er oppdelt. Har, som noen kanskje har begynt å få med seg, en PS3 fra Singapore. Vil jeg da kunne spille PS2-spill fra USA? Har lett litt rundt selv, men finner ingenting nyttig... har et lite håp om at kodingen kun er NTSC/PAL, men frykter jo fort at det er ganske sterkt separerte regioner, typ Asia/Amerika/Europa/resten... 9006993[/snapback] Deles i 3 soner PAL (europa + australia) NTSC (Nord amerika + canada) NTSC/J (Japan + asiatiske land) Regner med at din er NTSC/J, mao kun JAPANSKE titler vil fungere. Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Blæ! Vet noen tilfeldigvis av noen nettbutikker som selger rimelige PS2-spill med NTSC/J? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Play-Asia Husk å sjekk regionskoden før du kjøper noe! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå