Tore79 Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har en Acer, ATAPI CDRW 1610A 16x10x40x, kjøpt for 1,5 år siden. Jeg har nettopp installert windows xp på nytt, men nå virker ikke brenneren lenger. Hver gang jeg skal brenne, stopper Nero(eller CDRWin), og sier "sett inn en CD å brenne på", den klarer ikke å skjønne at CDene er tomme. Jeg har lastet ned siste versjon av Firmware og alt mulig. Hjælp! :o Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Klarer den å lese ferdigbrente cd-plater? Har du prøvd med flere forskjellige typer cd-plater? Lenke til kommentar
Tore79 Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Ja, jeg har prøvd flere typer plater, og ja, det kan lese ferdigbrente cder. Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Da tror jeg nok kanskje brenneren har tatt kvelden. Har du prøvd å eventuelt oppgradert firmware på brenneren? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 prøvd og lagt in winaspi drivere? :o Lenke til kommentar
Tore79 Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Har som sagt oppgradert firmware. Hva er winaspi drivere? Lenke til kommentar
kong figurasjon Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Ta en titt her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå