Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Erfaring med Tamron 19-35 3.5-4.5?

Anbefalte innlegg

Hei.

Vil berre presisere at eg her er ute etter berre erfaringar om dette objektivet dersom det fins nokon. Skal ikkje kjøpe objektivet, men vi har dette på jobben, og eg held på med ei vurdering av fotoutstyret vårt, men er veldig lite kjend med dette objektivet og vil derfor sette pris på om nokon veit noko om det.

Altså, ingen tips til nye objektiv, men erfaringar om objektivet.

Det er med Canon-fatning berre for å ha sagt det.

Takk..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skarpt, godt objektiv, men for de fleste er brennviddeområdet for lite. Hvis man først skal ha zoom, så går de fleste for noe mer (f.eks Tamron 17-50/2,8). Derfor er ikke objektivet så utbredt i dag.

Det som er mest genialt med dette objektivet, er at det helt fint kan brukes på filmbaserte kamera eller fullformat uten problemer.

Vi har det fortsatt i vårt sortiment der jeg jobber, og jeg mener å huske at prisen er knappe 2000 kroner.

Lenke til kommentar
Skarpt, godt objektiv, men for de fleste er brennviddeområdet for lite. Hvis man først skal ha zoom, så går de fleste for noe mer (f.eks Tamron 17-50/2,8). Derfor er ikke objektivet så utbredt i dag.

Det som er mest genialt med dette objektivet, er at det helt fint kan brukes på filmbaserte kamera eller fullformat uten problemer.

Vi har det fortsatt i vårt sortiment der jeg jobber, og jeg mener å huske at prisen er knappe 2000 kroner.

9010893[/snapback]

Takk for svar. Tingen er at eg lagar ei oversikt over kva utstyr vi har på kontoret, og kva vi evt bør gå til anskaffelse av. Til no har eg skreve ca 8 sider i word. (Med litt mellomrom og sånt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...