LockBreaker Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hei. Jeg kom over en sang på youtube, en det var lenge siden jeg hadde hørt. Kom første gang borti den i et spill som heter Vietcong i et oppdrag der. Da endte det hele med at jeg lasta samme oppdraget om og om igjen, bare for å høre sangen. Det kan være at den ikke er så bra, men jeg liker den nå. Bare spol frem til 1:00 på de som vil hjelpe meg. Mvh LockBreaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Bruk denne tråden til det: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=298209 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Hva skjedde med første posten? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Ja, hva skjedde med den? Spørst om den ble flytta? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Har skjedd mye rart i denne tråden, men uansett så er enden på visa at det allerede finnes en tråd om dette. Bruk linken som mastergamer refererer til. Denne stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg