T-Bear91 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) ja så ferdig rulleteksten 2 ganger. (load last checkpoint) jeg hadde 75 collectebles, så jeg brukte guide for å finne noen brev. og ringe noen siste nummere brukte vel rundt 2 1/2 dager Endret 9. juli 2007 av BloodSpiller Lenke til kommentar
Snoft Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ble akkurat ferdig med spillet på medium! Kongespill, gir det selv en 5/6. ang det den siste achievementen må man(jeg ihvertfall), se ferdig rulleteksten.. Den er lang og fin, så finn på no annet imens! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Aha:) Er det masse man kan se på? Og varer det like lenge som en vanlig skippern episode for eks.? 9037530[/snapback] Er noen kanaler du kan velge mellom. Skippern episoden jeg så var like lang som den skal være Skal nok sette meg ned og se på noen filmer etterhvert, men det blir liksom litt kjedelig å sitte 90 minutter og se på en så liten skjerm Lenke til kommentar
thadon Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Runda nettop, kort men knallbra. Håper på en oppfølger Lenke til kommentar
YojimboVII Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer på hvilken profil har dere satt color correction profile på? 1,2,3,4,5 eller 0 ? Jeg irriterer meg over at jeg bytter hele tida fordi jeg veit ikke hva som ser best ut, det er sånn irritasjons greie det der ass. Jeg har samsung 32" HDTV Xbox360 versjonen av spillet Hva synses dere jeg bør ha profilen på? (Jeg veit det er smak og behag kanskje men jeg vil vite hva dere synes er best, som gir best bilde og lys/skygger) Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer på hvilken profil har dere satt color correction profile på? 1,2,3,4,5 eller 0 ? Jeg irriterer meg over at jeg bytter hele tida fordi jeg veit ikke hva som ser best ut, det er sånn irritasjons greie det der ass. Jeg har samsung 32" HDTV Xbox360 versjonen av spillet Hva synses dere jeg bør ha profilen på? (Jeg veit det er smak og behag kanskje men jeg vil vite hva dere synes er best, som gir best bilde og lys/skygger) 9042450[/snapback] Jeg har det på color profile 2 , synes det ser bra ut der Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg bruker nr 1. men nr 2 er også bra Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fikk spillet i går og syntes profil nr.2 skiller seg ut som det beste alternativet på min tv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå