stalemate Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 I dag, forsvant mine cdrom'ene mine - ikke det at de er spesiellt bra eller noe, men selvsagt skjedde dette akkurat når jeg skulle til å brenne en cd. Jeg installerte NERO 5.5, i min windows XP pro. Men så forsvant både brenner og leser fra maskina - og i enhetsbehandling får jeg følgende beskjed: "Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19)" Jeg har prøvd å avinstallere og reinstallere, jeg har avinstallert Nero og alle andre mistenkte (Deriblant Musicmatch jukebox 7.5) programmer som har kommet i det siste, men like forb**det får jeg ikke tilbake cd'romene mine. hjølpes! Sta|emate Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det kan være feil hardware-konfigurasjon. Prøv og fjerne begge enhetene, se om Jumperne står korrekt. Uninstaller Nero og prøv å fjerne Atapi filene Nero har plassert i C:WindowsSystemIosubsys Bare fjern filene som er plassert av Ahead (Nero). Det finner du ut på egenskaper fulgt av versjoner på hver fil. Lykke til. Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hei! Akkurat det samme skjedde hos en kamerat, da han installerte nero 5.5... Vi tok en systemgjenoppretting og satte maskinen tilbake til dagen før. Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Neo Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 har du prøvd å fjerne cd-rommene fysisk fra maskinen, starte opp uten cd-rommene? For deretter skru av maskinen, sette cd-rommene tilbake i maskinen og starte opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå