tinyb00m Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) Hei, noen som vet om ei god (gratis) internettside, hvor man kan se fra kamera, evnt en sateltt hvordan jorda ser ut nå, og hvor man kan søke seg inn på jorda, og ganske langt ned og nært å se, hus osv... Altså rett og slett med god zoom, og god kvalitet! Har prøvd google earth, men der er det ikke live, å sjeldent oppdatert, så jeg ber om noe mer.. Om den ikke er gratis, men hvertfall har en free-trial, eller demo eller noe.. Håper på svar! Endret 5. juli 2007 av tinyb00m Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Jeg tror det er svært få privatpersoner som har tilgang til livefeed-satelitter. Disse er nok forbeholdt forskjellige etteretningstjenester fra forskjellige land ol. Så du skal være heldig om det i det hele tatt finnes noe slikt for privatpersoner. Du får det neppe gratis, og tror ikke de som eventuelt tilbyr noe slikt gir ut trials. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 De jeg vet om er Gule Sider, finn.no og Norge i bilder. Ingen av de er live, og de blir sikkert ikke oppdatert så ofte, men det vet jeg ikke om du får tak i. De er bare av Norge så du får ikke noe bilde av hele jorda, men det kan du jo bruke Google Earth til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå