Streetcop Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 jeg har dette settet og jeg lurer på om det går å bruke oppladbare batteri??http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...18&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Hvorfor skulle ikke det gå an? Om det er vanlige AA batterier eller oppladbare AA batterier skulle ikke ha noe å si... Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har du tråløs mus (spesielt optisk) er du nesten nødt til å ha lader... om du ikke har lyst å bruke hele måndeslønna på batterier Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Har du tråløs mus (spesielt optisk) er du nesten nødt til å ha lader... om du ikke har lyst å bruke hele måndeslønna på batterier Hæ? bruker din mus så mye. Har min i ca 3 månder eg, og vil nå ikke si at eg bruker hele lønna mi til batterier. Oppladbare batterier er bare på 1.2volt og dermed vare di ikke så lenge. Har prøvd og er ikke å annbefale etter min mening, men det er en smaksak om du gidder å bytte batterier ofte, for det må du med oppladbare. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Min Logi. Desktop Pro, liker vanlige batterier bedre enn oppladbarbare baterier... Ikke bare varer den lenger, men også bedre "kontakt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå