Gå til innhold

Studenttelefon med Nyttefunk.

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg ny telefon før det nye skoleåret.

Prisen avhenger av hva jeg får, så den kan variere :yes:

Det viktigste er faktisk at den har gode muligheter for å hjelpe meg i skolehverdagen. Jeg bruker ikke leksebok e.l. så jeg trenger noe for å hjelpe meg til å holde oversikten (over prøver, notiser, dokumeter, avtaler etc).

I tillegg vil jeg sette stor pris på en god mp3 spiller og et brukbart kamera (2mpx?). Batteritid og størrelse er også viktig seff. Overraskede nok kanskje føler jeg ikke noe behov for noe mer enn GPRS. :yes:

Hadde satt stor pris på direkte anbefalinger. Har tittet litt på HTC Touch. Hva vet dere om mulighetene for å holde oversikten i hverdagen her? Ellers vil jeg si at jeg har større tiltro til SE enn f.eks. Nokia.

Ellers, er Windows eller Symbian best egnet for meg tror dere?

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er jo SE kjent for veldig bra walkman mobiler + kamera mobiler, Nokia syntes jeg er bedre på kalender ting og en ok walkman del. Og jeg liker "hurtig" menyene i fronten på Nokia, noe ikke SE har. Se deg litt rundt i butikker og forelsk deg i en mobil, noen mobiler har ting som igjen en annen ikke har, men igjen kanskje er god på noe den andre ikke har.. Skulle jeg gått for kamera og evnt kjempe mp3 mobil, ville jeg gått for SE

Lenke til kommentar

Var å tittet litt i butikkene i dag.

Så ikke Nokia 6120, men E65 og likte den ganske godt.

Praktisk med forside som viser det relevante for den dagen!

Min skepsis til Nokia er at siden de "klassiske" modellene (3310, 5110 etc) synes jeg liksom at alle mobilene har vært halvveis på en måte.

Eksempel: moren min sin Nokia ser fin ut og sånn, men den har en utrolig lav ytelse (prosessor/minne) og går utrolig tregt. Mens flertallet av modellene fra SE ser ut til å fungere bra.

Så også på k800 (tror jeg) og den hadde veldig fin kalender. Men den er nok litt for mediefokusert for meg, og mangler god støtte for e-post.

Har fortsatt ikke sett på HTC Touch, så hadde vært fint om noen hadde noe å legge til der!

Lenke til kommentar

Jeg har en SE K810i som jeg er kjempe fornøyd med.. Har også hatt N73 og likte gooodt aktiv moduset den hadde. Man har notis, kalender, hutigvalg til mp3 osv.. Egentlig bare å velge selv..

Selgeren sa til meg at K810i ikke hadde noe som helst av aktiv modus eller noe. Men leste av skjermen sin og smilte bredt at N76 hadde det.. Stupid.. Fordi K810i kan lagre 1 notat på "skrivebordet". Jeg er kjempe fornøyd med min SE. Suuuuper digg å skrive sms med.. :love:

Lenke til kommentar

Fikk ganske lyst på m600i plutselig. Masse å vurdere her...

Eneste problemet med m600 er at den ikke har kamera.

Så man kan legge en slags todoliste på skrivebordet til k810? Men den oppdateres ikke automatisk regner jeg med?

Endret av daddy_cool
Lenke til kommentar

Er ikke P1i et hakk høyere på prisstigen enn m600i ?

P1i er jo også stygg som...

[Edit]:

Trekker tilbake det jeg sa overfor. Den ser jo ikke så værst ut. Og den ser ut til å ha alt jeg trenger! Når kommer den ca?

Jepp, denne fikk jeg veldig lyst på!

Takk zand!

Endret av daddy_cool
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...