m0g1e Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Kjører alle PC'ene i huset med NOD32. Gjort det i snart 2 år. Kjempefornøyd og kjøpt en godt fortjent lisens av det også Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Your browser is not supported9015706[/snapback] Arg! Så irriterende. Hvorfor kan de ikke lage noe som fungerer uten å bli tvunget til å ta i bruk Internet Explorer? NOD32 er vel og bra i innstallert utgave, men en online-versjon bør ikke ha påtvinge en bestemt nettleser for å fungere. Det bør følge vanlige standarder slik at alle nettlesere kan bruke det. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Simen1 har et poeng der Hvorfor blir man tvingt til å bruke den minst sikre browseren (iallefall for oss som bruker andre browsere og derfor ikke gidder å opptaterer IE)? Sikkert no med ActiveX å gjøre... ActiveX - The safest way into someones computer Hver gang jeg blir tvingt til å bruke IE føler jeg meg en smule "kondomløs i Thailand". Knall at denne tjenesten dukket opp. Har selv brukt NOD32 i flere år og er storfornøyd. Endret 7. juli 2007 av Dummst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå